Announcement

92 7 0
                                    

Hye Guys, Assalamualaikum.

Untuk kali ini Author ada buat group untuk peminat MSH sahaja.So sesiapa yang betui ii nak masuk boleh dm author atau comment tepi sahaja.

Tapi kali ini Author buat Group MSH dekat Telegram.So kalau nak whatsapps tu Author akan ikut majority yang betul ii nk join.

Kalau memain dengan Author memang kena lah jawab nya.Dalam Group Telegram tu ada empat Admin dn semua Admin ada part memasing.

So, Yang minat dengan MSH and Ada telegram blh join Author akan send link pada korang.And kalau ada member, kawan atau sesiapa yg korang kenal and berminat dengan untuk join Group MSH.

Boleh aja.Kedatangan anda sentiasa di alu-alukan oleh kami sebagai Admin.Jangan rasa segan atau malu dengan Admin sebab kitorang pun boleh masuk air jugak kekadang.

Cuma nya satu sahaja je lah yang korang patut tahu.Kitorang anggap semua orang sebagai kawan and don't be toxic to anyone and Admin.Well, kalau korang fikir agak noob but author buat ni untuk adil di mana-mana pihak.

And satu je, kalau korang author adalah toxic untuk korang ( yg kenal dari online ws) just terus-terang.Author tak pernah marah sesiapa pun cuma maybe korang fikir negative pasal author.I'm never angry to you actually but if you think me are toxic, go ahead.Sebab author berbeza dengan orang lain and dah biasa hidup dengan benda toxic.

But trust me, once you know me, you will feel someone care about you.And we always treats you guys as our friend,sibling and family.So tak perlu rasa segan dengan kitorang sebab kitorang pun macam korang.

Yang tu je kot?So sesiapa yg betul ii minat boleh masuk gp atau Chanel atau kedua ii.And author ulang balik ye.Hanya yang betul ii minat MSH , ingin tahu siapa sebenarnya MSH,atau setiap kepertanyaan.Blh join Group di Telegram manakala WhatsApp, author akan ikut majority yang berminat sahaja. OKEY GUYS..

Kalau nk WhatsApp punya jugak, nanti author bincang semula dengan Admin yg lain dari Telegram untuk membuat Group untuk Anda semua ye.

Eh... kejap ada pemberitahuan lagi ni.Baru teringat last minute.Sorry,Guys.Btw, MSH akan still On-Going jugak cuma lama juga lah ,maybe lepas final exam sekolah Author.So yang berharap akan next bab tu, author tak berani nak letak harapan bila boleh update.

Sebab Author baru budak sekolah, jadi memang ambil masa untuk buat.Jadi kalau Author ada update lagi means, author baru sahaja free.Kalau tak, means author busy dengan sekolah.Jangan sedih ye kalau x update lagi.

Mungkin dihaistu atau tidak sebab dah sekolah kan?So author kena catch-up semua subjek termasuk kerja lapangan.Jadi kalau ada apa, boleh Dm me in Private , Okey?

And yeah, Author ada share link untuk you alls.You can try touch the link 

Group:
@
https://t.me/joinchat/L00TmRzJBuvvfgC0U7RO2w

Channel:
@ https://t.me/joinchat/AAAAAFR0GianoQKWb7bf1g

Just touch and you will get.If can't, Dm me only.And Ws, author hanya ikut majority yg betul ii nak bukan memain tahu.

Bye,Sayanora,Adios,Wadaeaan,Tchau,Slan,Au Revior,la revedere,Ziaijian,Annyeong.

By: Author and Miss Sliver Heroin



Miss Sliver HighWhere stories live. Discover now