Bab 71

175 10 7
                                    

Terus Ame memilih baju mengikut keselesaan kembar nya itu.Dia tidak mahu mendengar komen paling hangat kalau tidak kena langsung dengan pilihan mereka.Dia bukan ambil kesah asalkan masalah antara dia,Syah,Darwish dan Rayyan selesai.

"Done." kata Ame perlahan

Lalu dia memaling wajah nya untuk memanggil Keysha namun lain pula yang jadi apabila melihat Syah dan Yanna menekup telinga dengan menggunakan bantal kecil manakala Keysha masih lagi membebel.

Dia hanya mampu mengeleng kepala sebelum tersenyum nipis apabila melihat riak wajah Syah dan Yanna seperti ingin mati sahaja.Ame terus menepuk bahu Keysha dengan lembut sebelum Keysha berhenti mencuci minda Syah dan Yanna.

"Dah siap pilih baju ke,Ame?" tanya Keysha dengan lembut

Ame hanya mengangguk kepala sebelum tersenyum jahat pada Syah dan Yanna apabila Keysha tersenyum pada diri nya.Syah dan Yanna menjeling Ame sehingga muncul pancaran kilat yang kecil antara mereka bertiga.

'Key is mine!' bisik mereka bertiga

Keysha mula berasa Ame,Syah dan Yanna sedang melancarkan peperangan untuk mendapatkan chicken dinner gamak nya.Namun, setahu nya bukan mereka langsung tidak gemar akan permainan tersebut.

"Er..korang.Stop staring each other please.You guys are creepy than ghost, you know?" lerai Keysha

Ame,Syah dan Yanna terus memandang ke arah berlainan sebelum mereka mengambil baju dengan muka ketat.Keysha hanya mampu mengeleng kepala nya sebelum mengambil baju lalu bergerak ke bilik masing-masing.

Selepas beberapa minit mereka memakai baju yang dirembat, mereka keluar dari bilik masing-masing sebelum bergerak ke ruang tamu.Kebetulan daddy,abang long dan Afdzim berada di ruang tamu untuk menunggu mereka berempat bersiap.

"Daddy." panggil Keysha,Ame,Syah dan Yanna

Terus daddy,abang long dan Afdzim memandang si gadis tanpa berkelip walaupun memakai sedikit bedak dan pelembab bibir untuk tidak kelihatan pucat sangat.Keysha dan Yanna tersenyum manis manakala Ame dan Syah mengerling ketiga-tiga lelaki kesayangan mereka.

AME OUTFITS

AME OUTFITS

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Miss Sliver HighOnde histórias criam vida. Descubra agora