🍁 - [36]

47.8K 2.4K 99
                                    

Aressa ketawa terbahak-bahak, airmata yang mengalir dihujung mata dikesat dengan hujung jarinya melihat wajah menyampah Carl Que Alexander.

Lelaki itu betul-betul menjatuhkan maruahnya sendiri yang egonya mengalahkan gunung Everest itu semata-mata untuk memujuk Nur Husna.

"Stop it you little bitch!"

Carl Que Alexander merenung Aressa dengan pandangan maut, geram dengan Aressa yang tak henti-henti mentertawakannya sedari tadi.

Mata dihalakan pada 'barang' ditangannya itu dengan wajah jijik.

"Relaxs, babe. Just give it to her. It's not a big thing once you lower your ego for your wife." kata Aressa dengan sisa ketawanya.

Kepala yang tak gatal digarunya sambil merenung 'barang' tersebut ditangannya. Dia tak pernah tahu cara nak pujuk perempuan dan ini kali pertama dia mencuba.

"Are you sure, bitch? With this disgusting thing? I can't believe myself." jelas menyampah nada suaranya.

"Oh God! Vaffanculo! Just do it Xander!" (Go fuck yourself)

Aressa menolak kasar bahu Carl Que Alexander ke arah bilik dimana Nur Husna berada lalu dia memerhati lelaki itu seketika sebelum berlalu pergi.

Tak mahu menganggu sesi Carl Que Alexander memujuk Nur Husna.

Carl Que Alexander meraup wajahnya kasar, tangan diangkat lalu mengetuk perlahan pintu bilik dengan wajah tak berperasaannya walhal dalam hati dia menyumpah dirinya sendiri.

Sesaat, pintu bilik terbuka dari dalam dan muncul wajah isterinya yang jelas dingin dan tak mahu bersua-muka dengannya. Air liur ditelan kasar.

"Aku... Erm, kau tak tidur lagi?" terus terkeluar ayat yang tak ada kena-mengena dengan yang difikirkannya sebentar tadi.

Terasa mahu saja dia menembak dirinya sendiri saat ini sebaik tersasul mengutarakan ayat yang sepatutnya dia ungkapkan adalah; meminta maaf kepada Nur Husna.

Aressa is right, I should go fuck myself after this!

"Belum. Abang kenapa tiba-tiba je tanya Husna macam tu?" soal Nur Husna hairan dengan terkebil-kebil memandang wajah berpeluh suaminya.

Carl Que Alexander menunduk seketika sambil menggenggam erat 'barang' yang digenggamnya dibelakang badannya. Lantas dia mendongak merenung wajah isterinya.

"Aku tak tahu, tapi aku harap kau suka."

Serentak itu, patung beruang kecil bewarna putih yang disembunyikan pada belakang badannya perlahan dikeluarkan lalu dihulurkan pada Nur Husna. Mahu saja dia menyembunyikan wajahnya sekarang ini.

"Untuk Husna? Tapi, sebab - "

"Aku mintak maaf sakitkan hati kau sebelum ni, maafkan aku." bersungguh dia bersuara dengan perasaan gementar.

Nur Husna teragak-agak mengambil patung beruang kecil yang diberikan suaminya, diperhati patung tersebut untuk seketika. Comel!

Carl Que Alexander menghela nafas lega saat melihat wajah isterinya yang seakan suka dengan pemberiannya itu. Mujurlah.

"Terima kasih. Ttapi Husna tetap tak nak diganggu buat masa sekarang." ujar Nur Husna perlahan dan tegas.

Mr Killer's Girl  |✔|Where stories live. Discover now