🍁 - [46]

38.2K 2.1K 163
                                    

'She's my wife . My life . Touch her , your last day on earth'

Damia menutup pintu biliknya perlahan sebaik dia meminta diri untuk tidur setelah hampir sejam berbual kosong dengan Nur Husna.

Lampu bilik ditutup dan hanya lampu meja saja yang dibiarkan terpasang.

Kaki diatur ke arah katil lalu badan kecilnya direbahkan ke atas katil bersaiz king itu. Selimut ditarik separas bahu menutup tubuhnya.

Kelopak mata ditutup rapat, bersedia untuk melelapkan matanya.

Seketika, Damia tersentak sebaik selimut ditubuhnya direntap kasar dan dilempar ke atas lantai.

Dari bantuan cahaya lampu meja itu, samar-samar kelihatan bayang tubuh seseorang yang berada dihujung katilnya.

Terbuntang matanya seketika.

Menggigil kecil tubuhnya apabila bayangan seseorang yang berada di hujung katilnya kini perlahan-lahan menghampirinya. Serta-merta wajahnya berubah pucat.

"Kakak! Tolong Mia! Kakak!"

Damia menjerit takut seraya mengundur ke belakang dan ke belakang hingga badannya tersandar pada kepala katil.

Dia melompat turun daripada katil tersebut dan berlari ke arah pintu bilik.

"Arghh!"

Damia menjerit sakit dengan gigi yang diketap rapat sebaik kaki kirinya melanggar kerusi kecil yang berada di hadapan meja cermin tersebut.

Bilik yang samar-samar itu sukar untuknya melihat dengan jelas.

Belum sempat dia ingin bangun, kaki kanannya ditarik oleh susuk bayang tersebut lalu diheret hingga berada betul-betul dihapan bayang itu atau lebih tepat lagi seorang lelaki yang wajahnya dilindungi dengan mask yang dipakai.

"Tolong! Kaka-"

Lelaki tersebut menekup mulutnya dengan sebelah tangan, menghalang Damia daripada menjerit lalu sebelah tangan lagi memeluk pinggang Damia dan tubuh kecil itu diheret hingga ke tingkap bilik.

Damia meronta-ronta untuk melepaskan diri daripada lelaki itu sambil menjerit kuat disebalik mulutnya yang ditekup oleh tapak tangan besar lelaki itu.

Kudrat yang ada cuba digunakan tetapi tetap tak berjaya.

Lantas, tangan lelaki itu digigitnya sekuat hati hingga pelukan dipinggangnya terlepas lalu Damia berlari laju ke arah pintu bilik walaupun dalam keadaan bilik yang samar-samar itu.

"TOLONG!"

Dia meraung sakit saat tengkuknya dicengkam kuat oleh lelaki itu dari arah belakang lalu tubuhnya terpaling berhadapan dengan lelaki tersebut.

Damia membuka mulut untuk menjerit meminta pertolongan sesiapa.

Malangnya,

PANG!

Pipi kanan Damia ditampar kuat oleh lelaki itu, bukan sekali malah berkali-kali hingga tepi bibirnya pecah dan mengeluarkan darah pekat.

Mr Killer's Girl  |✔|Where stories live. Discover now