🍁 - [58] LA TORTURA (III)

36K 1.8K 218
                                    

WARNING:
ABUSE/TORMENT
MATURE CONTENT/LANGUAGE


Carl Ayden dan juga Carl Hans Mikael termasuk Giovvani, berdiri di hadapan Chris yang digari dengan rantai besi pada dinding bilik tersebut dengan tangan yang didepa kiri dan kanannya. Kedua kakinya juga turut digari dengan rantai besi tersebut.

Masing-masing memegang anak panah di tangan dengan wajah serius. Roman pula hanya bermain dengan gergaji di tangannya yang tajam dan berkilat itu.

Manakala Carl Que Alexander mengarahkan anak buahnya untuk menyediakan keperluannya.

Black pula memasang perakam untuk merakam segala penyeksaan yang akan dilakukan oleh mereka yang lain dan semestinya rakaman tersebut akan disebarkan pada semua kumpulan ahli kongsi gelap serta mafia yang menjadi sebahagian daripada rakan Carl Que Alexander;

Sebagai peringatan kepada mereka semua.

"Ready?" soal Black pada mereka yang lain.

Setelah menerima anggukan tanda sudah bersedia, terus saja dia merakam setiap apa yang dilakukan oleh Carl Que Alexander, Carl Hans Mikael, Carl Ayden, Giovvani dan juga Roman.

Nampaknya, penyeksaan Chris kali ini makin menarik.

Carl Ayden mula menghalakan anak panah pada Chris yang meronta untuk melepaskan diri itu, jelas wajahnya berubah pucat melihat anak panah yang terhala ke arahnya.

Bunyi dentingan yang terhasil daripada rantai besi sebaik dia meronta memenuhi ruang bilik tersebut.

Setelah mencapai targetnya, Carl Ayden tersenyum sinis sebelum melepaskan anak panah tersebut yang laju meluru ke arah Chris.

ZAS!

"ARGHHH!"

Anak panah tersebut tepat menembusi pada bahu kirinya. Darah memancut keluar membasahi tubuhnya.

Chris meraung sakit dengan wajah berkerut seribu. Tak dihiraukan raungan Chris, kini Carl Hans Mikael pula membuat sasarannya.

ZAS!

Serentak itu, anak panah tersebut laju meluncur dan mengena pada lutut kiri Chris hingga membuatkan lelaki itu tak mampu menampung berat di kaki kirinya.

Lutut kiri Chris tembus dengan batang anak panah itu, darah mengalir keluar membasahi betisnya.

Chris mengetap rapat rahangnya menahan kesakitan teramat di bahu dan juga lutut kirinya.

Wajah Chris mula dibasahi dengan manik-manik peluh. Nafasnya kencang, sungguh dia tak dapat menahan kesakitannya tika ini.

Kini, giliran Giovvani pula menyasarkan sasarannya. Dia tergelak kecil seraya melepaskan anak panahnya tepat pada lutut kanan Chris.

ZAS!

Anak panah tersebut menembusi lutut kanannya pula dan itu membuatkan kedua belah kakinya lembik dan tak dapat menampung beratnya.

Jeritan kesakitan Chris bergema dalam bilik tersebut.

Giovvani tergelak kecil melihat wajah kesakitan Chris, Carl Ayden tersengih sinis sambil meletakkan busur panahnya ke atas meja begitu juga Carl Hans Mikael. Carl Ayden melabuhkan punggungnya di atas sofa.

Mr Killer's Girl  |✔|Where stories live. Discover now