🍁 - [42]

40.5K 2K 256
                                    

WARNING 🚫

Carl Que Alexander terlentang di atas lantai dengan wajah yang berlumuran dengan darah sambil mengerut sakit. Wajahnya lebam kebiruan dan tak bermaya.

BUK!

Dia terjelupuk jatuh untuk kesekian kalinya setelah ditendang kuat oleh Chris tepat di tepi wajahnya. Darah bersembur keluar dari mulutnya. Nafasnya mula tak sekata.

"Go die you motherfucker!"

Darah yang mengalir keluar dicelah bibir dan seluruh wajahnya tak dihiraukan. Dengan tenaga yang masih ada, dia berusaha untuk bangun.

Sorakan yang bergema diseluruh gelanggang itu tenggelam timbul di pendengarannya.

BUK! BUK!

Setelah dia bangkit, serentak itu juga kakinya menendang perut dan betis kiri Chris dengan pergerakan yang pantas. Melihat Chris yang terdorong ke belakang dia tersenyum sinis.

BUK! BUK!

Dengan sedikit berlari, dia melompat tinggi lalu kaki kanannya dilayangkan tepat pada dada Chris hingga membuatkan lelaki itu tersandar di tiang besi gelanggang dan terjelupuk jatuh ke atas lantai.

Chris memegang dadanya yang terasa sesak dengan nafas termengah-mengah. Tajam matanya merenung Carl Que Alexander yang tersenyum puas itu. Tubuh yang terasa lemah itu digagahkan untuk bangun berdiri.

Pisau yang terlekat kemas pada bawah lengannya ditarik keluar sambil menghampiri Carl Que Alexander yang tersentak itu.

Nafas dihembus panjang lalu dia meluru ke arah lelaki itu dengan pisau yang diangkat tinggi.

ZAP!

Carl Que Alexander pantas mencelikkan matanya. Benda pertama yang dilihatnya adalah siling bilik yang diperbuat daripada kaca itu. Kelopak mata ditutup kembali.

Segala peristiwa yang bertahun dulu terimbas kembali dimatanya.

Satu demi satu menerjah masuk ke dalam fikirannya sebelum dia membuka kelopak mata, cuba menghentikan peristiwa yang berulang kali dikepalanya.

Mr Killer's Girl  |✔|Where stories live. Discover now