Nota Cik Penulis [4]

13.8K 280 9
                                    

Assalamualaikum dan selamat petang.

Dear my beloved readers,

Untuk nota kali ni, cik penulis cuma nak ucapkan terima kasih. Kiranya ni nota terima kasih la... Hahahaha.. Betul ke ek?

Cik penulis nak bagitahu.. AAS! dah nak sampai ke penghujungnya. Mungkin lagi 2-3 bab untuk tamat.

Thanks pada yang gagahkan jari untuk vote setiap bab. Yang rajinkan mata untuk baca setiap baris ayat dalam cerita ni.

Melayan bebelan cik penulis yang tak pernah habis. Ada je yang nak di bebelkan. Kalau korang kenal lah cik penulis ni, korang takkan sangka cik penulis ni banyak cakap. Sebab cik penulis ni seorang yang pendiam. Sangat, kecuali dengan family. Hahhahaha

Oh, terbabas tajuk lagi. =,=

Thanks pada yang setia tinggalkan jejak dengan comment korang yang menunjukkan korang sokong cerita ni. Maaf kalau ada yang saya tak balas. Sebenarnya, saya balas.. Cuma bila tengok balik, takde pulak. Ciss betul.. Dan maaf kalau ada yang tak suka dengan balasan komen saya. I'm sorry for that.

Yang tak vote untuk setiap bab pun saya ucapkan thanks sangatt.. Saya faham kalau korang tak larat nak vote untuk setiap bab sebab banyak sangat. Lagi-lagi bila kita jumpa dah nak sampai ending. Nak mengundur untuk vote balik tu memang payah. Heheh.. And mungkin jugak ada bab yang tak best, so korang tak vote.. Adatlah tu kan?

Apapun,, saya cuma nak korang tahu yang saya sangat terharu dan hargai usaha korang menelaah cerita saya yang banyak cacat cela ni. Saya bukan penulis yang hebat pun. Terkenal lagilah tak.

Mungkin juga, cerita ni sahaja yang mendapat sambutan. Yang kena dengan taste korang.

So, thanks bagi saya peluang untuk rasa cerita saya ni best jugak untuk dibaca. Hahahahaha

Thanks again.

Assalamualaikum. Tata.

Lots of chocolate love,
Kimchocomarkonah

Awak Ada Saya!Where stories live. Discover now