Teaser ATAS!

19.2K 628 131
                                    

First teaser : 20 January 2016

"Manda ingat Manda tak perlu rasa sakit macam ni lagi. Manda terseksa, abang. Kenapa Allah duga Manda macam ni?" rintih Amanda seraya menghamburkan tangisannya pada dada bidang Dani. Amanda sendiri tidak menyangka ujian seberat ini perlu dia hadapi setelah pemergian Amina dulu.

"Sabar Manda. Abang tahu isteri abang ni kuat. Manda cuma perlu kuat untuk hadapi ujian ni. Abang ada, sentiasa ada untuk Manda. Kita akan lalui ujian ni sama-sama. Dengan izin Allah, sayang." Dani mengelus lembut kepala Amanda yang dilapik tudung. Sejujurnya, dia juga tidak begitu kuat untuk menghadapi kehilangan ini. Tapi apakan daya, semua yang terjadi adalah ketentuan Yang Maha Esa. Dan dia tidak punya hak sama sekali untuk membentak ketentuan ini.

"Manda takut Manda tak kuat, bang." Ya. Itu yang Amanda takutkan. Dia terlalu lemah untuk menghadapi ujian seperti ini. Bukan sekali lagi. Kehilangan Amina dulu pun masih teringat-ingat sehingga sekarang, kini dia terpaksa melalui keadaan ini sekali lagi. Cukup kuatkah dia?

"Setiap kehilangan yang berlaku, abang pasti ada untuk Manda. Abang takkan biarkan Manda terlalu leka meratap kehilangan tu sebab Manda tetap ada abang, sampai hujung nyawa abang ."

TADAAAA!! A little teaser untuk ATAS! Kenapa dengan Amanda? Apalagi dugaan yang perlu dia hadapi untuk merasai nikmat bahagia untuk kali kedua? Hopefully korang setia menanti ya? Saya still tak boleh nak update ATAS! sebab banyak problem yang menyukarkan saya mempublish story tersebut. I am truly story, guyss :(

 Lately, saya rasa sunyi sangat sebab tak update any story. Sunyi sebab selalunya banyak notification masuk, tapi sekarang tak sangat dah. Huhu.. tak boleh nak salahkan korang  sebab saya sendiri yang salah kan? Siapa suruh tak update, ye dok? So, saya harap dengan adanya teaser yang seciput ni, adalah seciput notification menyelinap ke dalam phone saya yang kesunyian ni. Wahaha !

Drop your comment, dear readers. And thanks for voting! Love ya!


Awak Ada Saya!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt