פרק 5

173 14 2
                                    

(**כשיש דבר כזה: _-_-_-_-_-_ זה אומר 'בינתיים')

טאהיונג מיהר לגרוב את גרביו ורץ אל מחוץ לחדר, לא רק בגלל שהסתקרן לדעת על מה שאר חברי הלהקה דיברו, אלא גם בגלל ג'ין, הוא היה מאוהב בג'ין מאז... טוב, הוא לא יודע בדיוק ממתי, אבל אפילו הקרבה הכי קטנה אליו - גרמה לו להרגיש טוב.

 ארבעת הנערים עדיין ישבו שם, מתווכחים על משהו.'גרבתי גרביים' הודיע טאהיונג 'וכולנו צריכים לדעת מזה כי?' שאל ג'ונגקוק, טאהיונג לא ענה לו, רק הוציא לו לשון במחווה ילדותית והתיישב ליד ג'ין 'אתה רעב?' שאל ג'ין את הנער הצעיר שלצידו, טאהיונג נענע בראשו לשלילה 'אז על מה דיברתם לפני כן?' שאל בסקרנות 'זה לא משנה עכשיו, אתה מרגיש יותר טוב?' שאל ג'ין, מעביר את הנושא במהירות, טאהיונג הנהן והניח את ראשו על כתפו של ג'ין 'נאמג'ון אמר שהוא ידבר איתי, עשיתי משהו לא בסדר בזמן האחרון?' שאל טאהיונג את ג'ין 'לא.. אני לא חושב' ענה ג'ין בזהירות  'אתה פשוט מושלם' הוסיף במוחו. 'אממ טאהיונג? אמרתי שאני אדבר איתך, סיימתי לכתוב, אני צריך לשאול אותך משהו' אמר נאמג'ון, שיצא מחדרו 'ב-בטח, בוא לחדר שלי' אמר טאהיונג וקם מהספה, הולך אחרי נאמג'ון.

'אז מה אתה רוצה לומר לי?' שאל טאהיונג בחוסר סבלנות 'אתה יודע שיש עוד שבוע ראיון?' שאל נאמג'ון 'מה? למה? איפה? מתי?' שאל טאהיונג, הוא שנא ראיונות, המראיינים רק ניסו להוציא מהם מידע אישי, ללא שום אכפתיות לרגשותיהם. 'תירגע, זה באיזה תוכנית טלוויזיה, לא זוכר בדיוק את השם, אבל קיבלתי מהסוכן את סגנון השאלות ו.. אתה לא תאהב אותם' ענה נאמג'ון 'מה סגנון השאלות הפעם?' שאל טאהיונג בעצבנות 'ויקוק' ענה נאמג'ון 'מה?' שאל טאהיונג 'ויקוק, הארמי משפפים אותך עם ג'ונגקוק, והראיון יהיה בעיקר על, ואני מצטט, 'האם ויקוק אמיתי', אתה יכול להתעצבן עכשיו' אמר נאמג'ון 'למה לעזאזל משפפים אותי עם ג'ונגקוק?' שאל טאהיונג בבלבול 'אל תשאל אותי, עכשיו, מה שבאמת רציתי לשאול אותך..' אמר נאמג'ון, אך נקטע על ידי הנער הצעיר ממנו 'למה. לעזאזל. משפפים. אותי. עם. ג'ונגקוק?!' שאל טאהיונג שוב 'אני לא קורא את המחשבות של הארמי, עכשיו, אני יכול לשאול אותך את השאלה שבאמת רציתי לשאול אותך?'   'אני עדיין תקוע בעובדה שמשום מה משפפים אותי עם ג'ונגקוק' אמר הנער הצעיר בבלבול 'למה זה כל כך מפריע לך? כל עוד אתה לא נותן לזה הוכחה חד משמעית זה לא ממש משנה' אמר נאמג'ון 'אני... לא יודע, מפריע לי שהארמי קובעים בשבילי את מי אני אוהב..' אמר טאהיונג 'הם לא קובעים, רק משערים, וזה לא ממש משנה, אתה תתרגל, אתה יודע כמה פעמים המראיינים שאלו אותי אם נאמג'ין אמיתי?' 'נאמג'ין?' 'אני וג'ין' אמר נאמג'ון 'זה עדיין מעצבן..' אמר הנער הצעיר ונשכב על מיטתו. 'נכון, עכשיו בקשר לשאלה שלי.. טאהיונג, מה אתה מרגיש כלפי ג'ין?' שאל נאמג'ון ברוך 'הוא.. רק כמו אח' אמר טאהיונג בהיסוס 'כמו אחי הגדול'. נאמג'ון נאנח והתיישב על מיטתו של הנער הצעיר 'אני לא מתכוון ללחוץ עליך, אבל אני צריך שתחשוב על השאלה שלי, תחשוב ברצינות' אמר. טאהיונג לא ענה, רק הפנה את ראשו לתקרה ובהה בה במשך כמה דקות 'אתה צודק..' אמר לאחר מכן 'אני מרגיש כלפי ג'ין.. יותר מרק יחסי אחים...' אמר הנער הצעיר בהיסוס, נאמג'ון ליטף את ראשו בעדינות 'אני מבטיח לעזור לך, אבל אני אצטרך את השיתוף פעולה שלך..'

cryWhere stories live. Discover now