פרק 43

134 8 4
                                    

'יונגי? השיחה שלנו עם המנהל עוד שעה, אתה צריך לצאת ולאכול.' אמר ג'ין ונקש על דלתו של יונגי, שנפתחה בשנייה.
'אני כבר בא.' אמר יונגי בשקט והחל ללוות את סוראן אל מחוץ לבית, בהבעת פנים שג'ין לא ראה מעולם.

**************

'יש עוד חמש דקות, לא כדאי להתקשר לפני הזמן.' אמר ג'ין כששבעת הנערים ישבו בחדר הישיבות שלהם והמתינו לשיחה עם המנהל.
'הכנת נושאים לדבר עליהם?' שאל נאמג'ון, ג'ין הנהן 'הניתוח של ג'ונגקוק והשיר.' ענה בקצרה 'יונגי, הדף עם השיר כאן?' יונגי הרים את הדף שבידו כדי להראות שהוא הביא אותו וחזר למחשבותיו, מתעלם מהעולם הסובב אותו.
'לעזאזל. שכחנו להקליט את המנגינה...' סינן נאמג'ון דקה לפני השעה המיועדת, גורם לג'ין לקפוץ 'יש סיכוי שאתם מקליטים את זה עכשיו? מהר?'   'לא. זה מנגינה של שלוש דקות, ואם נאחר לשיחה עם המנהל זה יהיה גרוע יותר מלהיות בלי הקלטה.' ענה יונגי, מתערב בשיחה.
'שיהיה... אני מתקשר.' אמר הבוגר בלהקה ופתח את חלון שיחת ה'סקייפ' במחשב הנייד שעמד בקצה השולחן.

'איחרתם בשלושים שניות.' הודיע המנהל כשענה לשיחה, ג'ין השפיל את ראשו בהתנצלות.
'זה בסדר. יש לכם על מה לדבר או שאני צריך להתחיל?' שאל המנהל 'כן. יש לנו מנגינה ומילים מוכנים.' אמר ג'ין 'זה טוב, תשמיעו לי את המנגינה.' פקד הבוגר, ג'ין סובב את פניו לנאמג'ון וסימן לו בשפתיו לעזור לו, אך הלידר משך בכתפיו, לא הייתה להם הקלטה.
'למעשה... אין לנו הקלטה של המנגינה... רק תווים.' אמר יונגי במקום ג'ין, לוקח במעשה זה את האשמה על עצמו.
'זה מאוד לא אחראי, ג'ין, תגיע מחר למשרד שלי. עוד משהו?' הוסוק הנהן ורכן קדימה, מביט בעיניו של המנהל. 'ג'ונגקוק לא מסוגל לדבר, אנחנו צריכים אישור לניתוח.' הבעת פניו של המנהל השתנתה מאדישות לכעס והוא הביט בעיניו של ג'ין 'למה אני יודע את זה רק עכשיו?' הבוגר בלהקה התכווץ מעט וגירד בעורפו 'ובכן... אנחנו יודעים את זה רק למשך שבוע בערך... ולא רצינו להטריח אותך?' אמר-שאל בהיסוס, מנסה להבין מה התשובה הנכונה לשאלה הזאת.
'זה לא תירוץ, סולן מרכזי שלא יכול לשיר זה דבר רציני. מובן שאני מסכים לניתוח, אבל זו גם עוד סיבה לג'ין לבוא למשרד שלי מחר.' אמר המנהל, גורם לג'ין להנהן בכניעה.
'עכשיו, בקשר להודעות שלי; אתם יוצאים לסיבוב הופעות קטן בסין ויפן, לא משהו רציני, אבל אתם יוצאים בעוד שבוע. אני רוצה שנוציא את השיר החדש כשסיבוב ההופעות יסתיים, אז ההקלטה תהיה מיד אחרי הניתוח של ג'ונגקוק. עד אז, תסיימו להכין את המנגינה ואת המדריך.' אמר המנהל, נאמג'ון ויונגי הנהנו כאחד.
'יופי, מחר בבוקר אני מצפה לראות את ג'ין במשרד שלי, להתראות.' אמר וניתק את השיחה, גורם לג'ין להישען על משענת הכיסא בהקלה - הוא אף פעם לא אהב את השיחות עם המנהל.

'ג'יני? אתה בסדר?' שאל טאהיונג בהיסוס, ג'ין חייך חיוך מזויף והנהן 'אני בסדר. אתה עייף?' שאל בניסיון להסיט את נושא השיחה ממנו 'כן...' מלמל טאהיונג 'אז לך לישון, אני כבר אבוא.' הצעיר חייך ונשק לשפתיו קצרות, יוצא מהחדר בריצה.
לאחר כמה דקות, הלהקה החלה להתפזר מחדש ברחבי הבית, חוץ מנאמג'ון ויונגי, שנשארו בחדר הישיבות.

cryWhere stories live. Discover now