פרק 12

134 12 5
                                    

'אני כאן' הודיע היצ'ול כשנכנס לדירה המשותפת שלו ושל מינהו, 'מינהו? אתה כאן?' שאל בתמיהה 'אני בחדר שלי' נשמע קולו של מינהו, היצ'ול משך בכתפיו ונכנס לחדרו של מינהו. 'אין לך חודשיים' אמר מינהו בקול שהיה אמור להיות קר ואדיש 'האיש במסיכה היה פה, הוא אמר לי להגיד לך לשלם את החובות שלך מוקדם יותר, או שהוא יפגע בי, הוא יהרוג אותי לפני שהוא יפגע בך' היצ'ול משך בכתפיו 'אה'   'לא אכפת לך בכלל, נכון? אתה לא מנסה לשלם את החובות האלה, אתה נהנה לשחק בלבבות של הילדים האלה, זה בכלל לא בשביל הכסף, נכון?'   'זה לא, אני צריך את הכסף, אבל העובדה שבדרך אני גורם לעוד ילד קטן שחושב שהוא מבוגר לבכות זה בהחלט בונוס'   'והעובדה שאני אמות אם לא תשלם את החובות שלך, זה מפריע לך באיזה צורה?'   'תפסיק עם הרגשי, ולא, לא אכפת לי אם תמות' מינהו נשך את שפתיו בכעס מעורב בתקווה נואשת, הוא קיווה שהעובדה שהוא ימות אם היצ'ול לא ישלם את החובות שלו תגרום לאיזה שהוא רגש להתעורר בליבו, אבל לא - היצ'ול היה אדיש כרגיל. 'איבדתי את הרגשות שלי ממזמן' אמר היצ'ול יותר לעצמו מאשר למינהו 'אה' הגיב מינהו באדישות מזוייפת 'באיזה שם אתה מציג את עצמך הפעם?' שאל, מנסה להתעלם מהתחושה המרירה שהחלה להיבנות בתוכו. 'צ'ין' ענה היצ'ול, מינהו משך בכתפיו 'לא הצגת את עצמך כבר בשם הזה?'   'לא יודע, ולא כל כך אכפת לי, בדיוק כמו שלא אכפת לי אם תמות' זה היה הקש ששבר את גב הגמל, מינהו קם ממיטתו באחת ויצא מהדירה.

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

'כמו אח קטן טאהטאה, כמו אחי הקטן'

טאהיונג נשך את שפתיו בעלבון, הוא קיווה ש.. הוא לא יודע, שג'ין יגיד לו שהוא יותר מאח קטן בשבילו, אבל לא - טאהיונג הוא בדיוק כמו ג'ונגקוק, וג'ימין, ושאר חברי הלהקה, הוא אח קטן בשביל ג'ין, לא יותר. 'אתה יודע מה? נמאס לי!' הוא התיז את המילים בחוזקה אל ג'ין ועזב את המיטה, לא שם לב לרגלי המיטה שנחתו על רגליו של ג'ין, שנאנק בכאב 'נמאס לי מזה!'   'ממה טאהטאה?' שאל ג'ין, מנסה להתעלם מאותות הכאב שכפות רגליו שלחו לשאר גופו 'מזה!' צעק טאהיונג והלך במהירות מג'ין המבולבל.

'אני כזה דפוק.. הייתה לי הזדמנות להגיד לו מה אני באמת מרגיש, פעם אחת להתעלם מההיגיון, ולא עשיתי את זה, אתה דפוק ג'ין... ממש' חשב ג'ין וניסה להרים את המיטה מרגליו, ללא הצלחה יתרה, כל תזוזה קטנה של המיטה רק הכאיבה לכפות רגליו יותר.

cryWhere stories live. Discover now