פרק 10

165 10 5
                                    

אז.. מעכשיו הפרקים יהיו מחולקים לשני חלקים, חלק של מינהו והיצ'ול (שיהיה בד"כ ראשון) ואחריו הסיפור הרגיל... זה יהיה ככה עד ששני החלקים יתאחדו.

















'היצ'ול! איפה לעזאזל שמת את השפתון שלי?' צעק מינהו תוך שהוא נובר בארונות שבחדרו, הוא הזדקף ונזכר, היצ'ול לא נמצא בדירתם המשותפת, הוא אצל ג'ימין, פארק ג'ימין, אחד מהזמרים המצליחים במדינה... שהיצ'ול מנצל בשביל להשיג כסף. מינהו נשך את שפתיו בקנאה, היצ'ול היה הפלייבוי האולטימטיבי, נכון, אבל משהו בו משך את את מינהו, הוא לא ידע אם זה מראהו של היצ'ול, או העובדה שלהיצ'ול לא אכפת מכלום - אבל משהו בהיצ'ול בהחלט הדליק את מינהו.

הוא המשיך לחפש את השפתון שלו, מוצא הכל מלבד מה שחיפש, לבסוף התייאש ונשכב על מיטתו. 'ה-י-צ'-ו-ל' הוא העביר את השם בין שפתיו, כאילו זאת הפעם הראשונה שהוא אומר את שמו, כשהם היו ביחד - מינהו השתדל להראות 'פוקר פייס' כי ידע שהיצ'ול שונא אנשים עם לב רכרוכי, ועד כמה שמינהו ניסה להחניק את רגשותיו - בכל פעם שהיצ'ול הזכיר את דרכו להשיג כסף, גופו של מינהו התמלא בקנאה טהורה, הוא קינא בכל הנערים שהיצ'ול נישק, ליטף ואמר להם את המשפט הידוע; 'אני אוהב אותך'.                           'היצ'ול' חזר ואמר מינהו, השם העביר רטט קריר בגופו 'אני אוהב אותך' לחש אל החלל הריק.

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

'טאהטאה? אוכלים..' אמר ג'ין כשנכנס ללא דפיקה לחדרו של טאהיונג 'ג'-ג'ין, ק-קר לי' גמגם הנער ששכב על המיטה 'אני רוצה לנסות למדוד לך חום, בסדר?' שאל ג'ין בעדינות, טאהיונג הנהן ופתח את פיו, נותן לג'ין להניח מתחת ללשונו את המדחום שהיה מונח על השידה עוד מהבוקר. 'אני אביא לך עוד כדור, בסדר?' שאל ג'ין ברכות 'ל-לא, אל תלך' גמגם טאהיונג בשיניים נוקשות 'אי אפשר להשאיר אותך עם החום הזה, אתה לוהט, אני כבר אחזור'   'ל-לא, ק-קר לי מידי'   'אבל טאהטאה, בדיוק בגלל זה אני צריך ללכת להביא לך כדור שיוריד את החום'   'א-אבל..' טאהיונג המשיך לרעוד, ג'ין השתיק אותו בהנחת אצבע על שפתיו 'אני כבר אחזור'

************

'הובי... מתי כולם מגיעים? אני רעב...' אמר ג'ונגקוק והניח את ראשו על כתפו של הוסוק 'אני מנחש שג'ין יתעכב עם טאהיונג, ויונגי.. עדיף שלא נלך לקרוא לו, נאמג'ון עומד לחזור.. אז נשאר רק לקרוא לג'ימין' ענה הוסוק, מתעלם במופגן מבן זוגו של ג'ימין 'ג'ין לא אמר שהוא הולך לקרוא לו?' שאל ג'ונגקוק, הוסוק חייך 'ג'ונגקוק, הסתכלת פעם ממש על ג'ין? הוא מאוהב לחלוטין בטאהיונג, וטאהיונג מאוהב בו, רק ששניהם עיוורים מדי בשביל לראות את זה בעצמם' אמר וליטף את ראשו של ג'ונגקוק. 'אתה בטוח?' שאל ג'ונגקוק בחשדנות קלה, הוא אף לא שם לב להתנהגות מוזרה של ג'ין ליד טאהיונג, או התנהגות שונה של טאהיונג ליד ג'ין. 'כן קוקי, אני בטוח, תנסה להסתכל טוב כשהם יחזרו, עכשיו, אני אלך לקרוא לג'ימין?' ג'ונגקוק הנהן ונשק לזווית פיו של הוסוק.

cryWhere stories live. Discover now