פרק 26

150 15 12
                                    

יונגי קם ממקומו והרים את הכלבלב בזרועותיו, מה שהוא באמת רצה, זה ללכת לישון כשהולי לצידו, אבל לא היה לו מספיק אומץ כדי להיכנס לחדרו של נאמג'ון...

הוא הרגיש נורא, הלב שלו דפק הרבה יותר מידי, הוא הזיע, למרות שבכלל לא היה חם, והוא פחד, הוא כל כך שנא את הרגש הזה... הוא שנא לפחד.

יונגי ישב מול דלתו של נאמג'ון,כשהכלב חבוק בזרועותיו, והביט לרצפה, מפחד להיתקל במשהו שהוא לא פרוותו החמימה של הולי.  

לפתע, הכלב השתחרר מחיבוקו ורץ קדימה, דוחף את הדלת בראשו ונכנס אל החדר 'הולי!' צווח יונגי וניסה לתפוס את הכלב בזרועותיו, אך הולי כבר נכנס. 'מה אני אמור לעשות?' יונגי קם ממקומו ונכנס בהיסוס לחדר, מוצא את הכלבלב קופץ ונובח על נאמג'ון, שקרא. 

'ששש, די הולי.. הכל בסדר' יונגי מיהר להרים את הכלב בזרועותיו וללטף את ראשו בעדינות 'זה הכלב שלך? למה הוא כאן?' שאל נאמג'ון, יונגי לא ענה, רק מיהר להתיישב על מיטתו ולהניח את הולי לידו, לא מפסיק ללטף את ראשו בניסיון להרגיע את נביחותיו.

באיזה שהוא שלב, הולי נרגע והניח את ראשו על המיטה, גורם ליונגי לחשוף דבר שכמעט אף פעם לא נראה על פניו - חיוך.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

'נו, איפה הם? חשבתי שקבענו להתאמן בשעה שלוש, עכשיו כבר ארבע וחצי' אמר הוסוק בעצבנות לאחר שעה ארוכה שבה נאמג'ון ויונגי לא הופיעו בחדר האימונים 'הוסוק, תירגע, אני אסמס לנאמג'ון' אמר ג'ין ופתח את הטלפון שלו, דואג להסתיר את המסך מטאהיונג, שייבב בעצב. 'למה אני לא יכול לראות?'   'טאהיונגי, אתה יודע שאני לא מנסה להסתיר ממך כלום, אבל אני ונאמג'ון מדברים על דברים שלא יעניינו אותך, בסדר?' טאהיונג גלגל את עיניו והניח את ראשו על כתפו של הבוגר. 'סתם שאלה, מתי בדיוק הפכתם להיות זוג? כי כולנו ידענו שזה יקרה מתי שהוא.' אמר-שאל ג'ימין, ג'ין הסמיק ולא ענה, קובר את עיניו בטלפון.

את\ה: נאמג'ון, איפה אתם? קבענו להתאמן בשלוש

נאמג'ון: אייגו, סליחה היונג, שכחתי.

את\ה: אז תבוא עכשיו, ותביא איתך את יונגי

נאמג'ון: אתה יודע שמשום-מה הכלב שלו כאן?

את\ה: טוב, עכשיו אני יודע. אני אשאל אותו אחר כך על זה, אבל תגיד לו להשאיר את הולי שם, ג'ונגקוק מפחד מכלבים

נאמג'ון: אוקי.

'הם יגיעו עוד מעט' אמר ג'ין קצרות והביט בהוסוק שתופף  ברגלו על הרצפה, מראה שהוא חסר סבלנות לחלוטין 'הוסוק, זה לא כל כך נורא, פשוט נתאמן עד לשעה מאוחרת יותר' הרגיע אותו ג'ונגקוק ונגע בידו בעדינות, גורם לחיוך קל להיווצר על פניו.

cryDonde viven las historias. Descúbrelo ahora