פרק 23

146 9 8
                                    

מינהו התעורר בחדר הקטן בו אמו השאירה אותו, הוא לא כעס על אמו, אבל כן חשב שהיא קצת מגזימה. 'בוקר טוב' אמו נכנסה אל החדר,  מחזיקה בידיה מגש מכוסה 'אוממה, את לא ישנה? שש בבוקר עכשיו, את לא צריכה להיות בעבודה בשעה כל כך מוקדמת' אמר מינהו ופיהק 'דבר ראשון, הבאתי לך ארוחת בוקר, דבר שני, אני כן צריכה להיות פה מוקדם, ללהקה יש ראיון בעשר ובגלל שהמקום בו הראיון מצולם לא רחוק מכאן אז הם מתאפרים פה' ענתה אמו בקלילות, מינהו הודה לה בקידה והחל לאכול בשתיקה 'חוץ מזה, הבאתי לך כמה בגדים שקניתי אתמול, אני מקווה שהם מתאימים במידה' אמו הוציאה מספר בגדים והניחה אותם על המיטה 'אני יוצאת, תתלבש' הורתה אמו, מינהו הנהן וציית.

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

_

'טאה... קום, יש לנו ראיון עוד מעט' אמר ג'ין וניער בעדינות את הצעיר, מרוויח מלמולים כעוסים 'ת-תן לי לישון' אמר טאהיונג ודחף את ידו של ג'ין 'לא, אתה צריך לקום, קדימה' אמר ג'ין וליטף קלות את לחיו של טאהיונג 'אוף..' אמר הצעיר וקם ממיטתו, גונב נשיקה משפתיו של ג'ין. 'תתארגן במהירות, בסדר? אני אלך להעיר את כולם' אמר הבוגר, טאהיונג הנהן ונישק שנית את שפתיו של ג'ין, גורם לפניו של האחרון להאדים במהירות.

***********

'ג'ין היונג? מה שקרה בינך לבין טאהיונג נפתר, נכון?' שאל נאמג'ון בשקט לאחר שיצאו מהמכונית 'א-איך אתה יודע?' הצעיר חייך 'מאתמול אתה נראה שמח יותר, ובכלל, היום בבוקר התעוררת בחדר של טאהיונג' ג'ין הסמיק והנהן בראש מושפל 'זה עדיין מפחיד אותי...' מלמל, נאמג'ון משך בכתפיו 'אני מבין, אבל אתה יכול להתגבר על זה, אני מבטיח' ג'ין הנהן, והשבעה נכנסו אל חדר ההלבשה, מתכוננים לראיון.


***********

הלהקה נכנסה אל המקום בו צולמה תוכנית הטלוויזיה והתיישבו במקומותיהם, מחכים למנחה. 'טוב, אז אנחנו נתחיל משאלות ואחר כך נעבור למשימות, בסדר?' שאל המראיין לאחר שאמר למצלמה את משפטי הפתיחה הקבועים של התוכנית. השבעה הנהנו 'טוב, אני לא יודע אם סיפרו לכם, אבל הנושא הפעם הוא בעיקר וי וג'ונגקוק, אבל השאלות יופנו בעיקר לכולכם' הלהקה הנהנה שנית, והמנחה התחיל להקריא את השאלות מתוך הכרטיסיה שבידו.

'טוב, אז שאלה ראשונה, האם מישהו ממכם היה פעם במערכת יחסים רומנטית?' ג'ין נשף בהקלה, הם התכוננו לראיון הזה, ותיאמו תשובות מראש. 'רק אני' אמר הבוגר והרים את ידו, המראיין חייך ועבר לשאלה הבאה. 'טוב, השאלה הזאת מופנית בעיקר לג'ונגקוק ו-וי; מה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות ביחד?' טאהיונג חייך 'לשחק במחשב' ענה, המראיין הנהן ועבר להמשך השאלות.

cryWhere stories live. Discover now