פרק 21

147 10 4
                                    

**כתיב נטוי מסמן מחשבות












עברו ארבעה ימים, החופשה הקטנה של הלהקה הסתיימה, הם חזרו לשגרה הרגילה של האימונים והחזרות, יונגי לא ניסה שוב להתאבד, וסך הכל, הם היו בסדר, בלי כל מיני אירועים מיוחדים. אלא אם כן מחשיבים את זה שטאהיונג וג'ין עדיין לא דיברו.

*********** 

'כולם לקום! יש עוד שש שעות הופעה ואנחנו צריכים להיות שם ארבע שעות קודם כדי לעשות חזרות אחרונות!' צעק הוסוק ודפק על כל דלת שעבר לידה, מסמן לנמצאים בחדר לצאת. 'לא ישנתי מספיק.. אתה התשת אותנו בחזרות אתמול, תן לישון...' טאהיונג שרבב את ראשו מתוך חדרו 'אין זמן לישון! תהיה מוכן בתוך חמש דקות!' צעק הוסוק חזרה והמשיך לדפוק על דלתות החדרים 'הוסוק.. אפילו אני עייף, התאמנו אתמול במשך שש שעות כמעט בלי הפסקה, בבקשה תן לנו לישון' אמר ג'ין, שיצא מחדרו, בעייפות 'אין זמן לישון! המנהל אמר שאנחנו צריכים להגיע לאולם לבד, וזה חצי שעה נסיעה! לא יהיה מספיק זמן לחזרות אם לא נצא עכשיו!' ג'ין הנהן בעייפות ונכנס בחזרה לחדרו, חוזר לישון 'באמת, הוסוק, זה מוגזם, אתה לא יכול לתת לנו עוד חצי שעה? איך אתה ער בכלל? אתה התאמנת בדיוק כמונו אתמול, ואפילו יותר' נאמג'ון יצא גם הוא מחדרו, מעט יותר אנרגטי משאר חברי הלהקה הישנים 'ריקוד זה לא דבר מעייף, וברור שאני אתאמן יותר ממכם, שישים אחוז מהריקוד זה אני במרכז, אני חייב להיות מושלם' ענה הוסוק 'תעשה מה שאתה חושב, אני כבר קמתי, אבל תן לשאר עוד רבע שעה, בסדר?' הצעיר הנהן 'אוקי... אבל שלא תאשימו אותי אם יהיו טעויות בהופעה!' אמר ונכנס אל חדרו של ג'ונגקוק, מתכנן להעיר את הצעיר בנשיקות.

'ד-די! הוסוק! ז-זה מדגדג' צחקק ג'ונגקוק לאחר שהוסוק כיסה את כל פניו וצווארו בנשיקות קטנות ומדגדגות 'אז...? אני לא מתכנן להפסיק' ענה הבוגר והמשיך לנשק את פלג גופו העליון של ג'ונגקוק 'נ-נו! זה מדגדג! ת-תפסיק' ביקש הצעיר בין צחקוקיו הבלתי פוסקים. הוסוק עצר לשנייה כדי לתת לג'ונגקוק להסדיר את נשימתו, ומיד לאחר מכן הצמיד את שפתיו אל שפתיו של ג'ונגקוק, מקבל היענות מלאה. 'אני אוהב אותך...' מלמל ג'ונגקוק, הוסוק חייך ונישק שנית את שפתיו של ג'ונגקוק, שעצם את עיניו.

*********** 

'טוב, עכשיו ברצינות, עברה חצי שעה מהפעם הקודמת שהערתי אתכם! כולם לקום!' צעק הוסוק 'הובי.. אתה יכול בבקשה לא לצעוק? הראש שלי כואב..' מלמל ג'ונגקוק, שהלך על יד הוסוק, מנצל כל שנייה של הימצאות לידו 'אויש, סליחה קוקי' ענה הוסוק והחליש את קולו. 'סוף סוף! תודה ג'ונגקוק, הוא עושה לי חור בראש במשך יותר מידי זמן' אמר ג'ימין, שיצא מחדרו 'יופי, אחד התעורר, נשארו עוד ארבעה' אמר הוסוק מבלי להתייחס להערתו של ג'ימין 'הוסוק, אני אעיר את ג'ין, תעיר את טאהיונג' אמר נאמג'ון, שיצא גם הוא מחדרו, ונכנס אל חדרו של ג'ין.

cryWhere stories live. Discover now