פרק 59

128 7 62
                                    

**סיימתי לכתוב את הספר, לכן אני מעלה היום, מחר, ומחרתיים. אפילוג יעלה כשהוא יכתב.







'זה יפה, נכון?' השעה הייתה שתיים וחצי בלילה. נאמג'ון ויונגי התכרבלו בשקט על אדן חלון במעין חדר קטן, שאחסן בתוכו כמות מכובדת של מגבות בצבעים שונים, ושהיה מחובר בדלת לבנה לחדר המקלחת הצמוד לחדרם המשותף של נאמג'ון וטאהיונג.
לפני כמעט חצי שעה, יונגי התעורר מסיוט, ולא הצליח לחזור לישון, לכן נאמג'ון משך אותו לחדרון הקטן הזה, שהשקיף אל רחובה הראשי של קויאנג.

'זה רק אורות...' מלמל יונגי כתשובה. הוא ישב על ברכיו של בן זוגו, כשראשו קבור בחולצתו הבהירה והרכה, עיניו עצומות, ושיערו הירוק ממש מתחת לסנטרו של הבוגר.
'אני לא מדבר על האורות, אני מדבר על הכל. העיר הזאת כל כך... חיה, גם באמצע הלילה.' אמר נאמג'ון בעודו ממשיך להביט מטה, אל הבניינים המוארים והמכונות שרצו על הכבישים.
'אבל יש את זה גם בסיאול, למה אתה מוצא דווקא את זה בתור משהו יפה?' שאל יונגי ועיקם את ראשו בבלבול.
'את הלילה בסיאול אני מכיר, את הלילה בקויאנג אני לא.' ענה נאמג'ון ועטף בזרועותיו את גופו הקטן והקריר של בן זוגו.
'זה אותו הלילה...' מלמל יונגי. הוא הניח את ידיו על חזהו של הבוגר כדי לשפר את תנוחתו ועצם את עיניו, גורם לנאמג'ון לצחקק ברוך.
'תלוי איך אתה מסתכל על זה.'

**************

'ג'יני עומד להרוג את שניכם.' 

נאמג'ון פקח את עיניו בבלבול לשמע קולו של טאהיונג, שבקע ממקום כל-שהוא בחדר. הוא הרים את ראשו משיערו הירוק של יונגי, שכמו בלילה הקודם, ישב על ברכיו, והביט אל טאהיונג, שעמד בפתח החדר.
הוא מצמץ בעיניו כמה פעמים כדי להתרגל לאור הצורב שבקע מהחלון לידו ושיפר את תנוחתו לישיבה זקופה.

'מ-מה?'

'ג'יני מחפש אתכם במשך כמעט חצי שעה, הוא התחיל לדבר ספרדית.' אמר טאהיונג ורץ אל מחוץ לחדר, גורם לנאמג'ון להיאנח לעצמו בשקט.
הוא ניסה להעיר את בן זוגו, אך ללא הצלחה, לכן החליט לוותר, אולי העובדה שיונגי ישן תחליש את צעקותיו המתקרבות של ג'ין.

'מה. חשבת. לעצמך?' שאל ג'ין בצעקה כשנכנס אל החדר הקטן בו נאמג'ון עדיין ישב. 'אתה לא יכול פשוט להיעלם-' הוא המשיך לצעוק מספר משפטים, אבל מילותיו היו יותר מידי לא ברורות, כך שנאמג'ון לא הצליח להבין דבר.
'היונג, מצב אוממה?' שאל הצעיר כשג'ין הפסיק לשנייה את צעקותיו כדי לתפוס את נשימתו.
'בהחלט מצב אוממה!' ענה הבוגר בצעקה. 'מצב אוממה' הייתה מעין בדיחה בין השניים, שהחלה בגיל חמש עשרה, כשג'ין, ובכן, התנהג כמו אוממה.

cryWhere stories live. Discover now