פרק 27

148 11 7
                                    

**'ידיים רעות' הוא מושג בקוריאה האומר שכשאדם מניח את ידיו על כתפו של אישה/אדם צעיר ממנו, זה נחשב לא מכובד ולא ראוי.

חברים/משפחה/אנשים קרובים יכולים לעשות את זה וזה לא יחשב דבר רע.

18+ (מרומז)







מיותר לציין שנאמג'ון לא נרדם באותו הלילה, הוא התהפך מצד לצד, מנסה להירדם, אך יבבותיו השקטות של יונגי לא יצאו ממוחו, הוא כבר לא ידע אם הוא ער או ישן, כל מה שהוא שם לב אליו היה בכיו העצוב של הנער.

באיזה שהוא שלב, הוא קם מהמיטה, השעון הקטן שעל יד מיטתו מורה לו שכרגע שלוש לפנות בוקר. נאמג'ון הביט לשנייה ביונגי, שישן במיטתו, ונשך את שפתיו - לחייו של יונגי היו רטובות מדמעות.

נאמג'ון באמת לא ידע למה הוא עשה את מה שעשה. באותו הזמן, מוחו הפסיק לפעול, הוא לא חשב על מה שגופו עושה - אלא רק פעל, ללא כל מחשבה.

הוא יצא מהחדר והלך אל הסלון, מקווה שאם יהיה לבד ראשו יתנקה ומחשבותיו יתנו לו לישון.
'נאמג'ון היונג? מה אתה עושה פה?' נאמג'ון קפץ בבהלה והסתובב, מגלה את ג'ונגקוק מאחוריו 'אלוהים! ג'ונגקוק, הבהלת אותי, למה אתה ער?' הצעיר משך בכתפיו 'אני לא נרדם, הלכתי לישון כבר בעשר, אבל אני עדיין ער.'   'למה? זה יוצא...' חישב נאמג'ון במהירות 'חמש שעות. למה אתה ער חמש שעות?'   'אני לא יודע! לכן אני ער!' אמר ג'ונגקוק 'ולמה אתה ער?'   'התעוררתי בשביל לשתות' שיקר הבוגר והתיישב על אחת הספות, טופח על המקום לצידו כדי לסמן לג'ונגקוק להתיישב 'למה אתה לא נרדם? משהו מציק לך?' שאל נאמג'ון ברכות 'אולי...' התחמק הצעיר 'איזה 'אולי' קרה?'   'אני... מפחד לספר...' הודה ג'ונגקוק והחל לשחק באצבעותיו במבוכה 'אתה לא חייב לספר לי, אבל אולי תנסה לספר להוסוק?'   'הוסוק יודע...'   'והוא עזר לך?'   'בערך...' נאמג'ון הניח את ידו בעדינות על כתפו של ג'ונגקוק 'אתה רוצה לספר לי? אולי אוכל לעזור.'   'כ-כן... אבל... אני מפחד...' הודה הצעיר בביישנות וטמן את ראשו בכפות ידיו 'מישהו פגע בך?' ג'ונגקוק הנהן 'בערך...'   'זה מישהו מהלהקה?' שאל נאמג'ון בדאגה 'ל-לא.'   'זה היה משהו כמו 'ידיים רעות**' או יותר גרוע?' ג'ונגקוק החניק יבבה 'א-אני חושב ש-שיותר גרוע.' הבוגר קפא במקומו וליטף בעדינות את לחיו של הנער 'ג'ונגקוק, מישהו אנס אותך?'   'ל-לא...'   'ג'ונגקוק, אני צריך שתגיד לי, אם זה באמת קרה, לא כדאי שתשאיר את זה בפנים.'   'זה לא קרה.. באמת.. אני לא משקר לך...'   'אז מה קרה?'   'ה-החבר של ג'ימין...' גמגם הצעיר וניגב את דמעותיו 'הוא עשה לך משהו?'   'בערך...'   'גונגקוק, מה קרה? אתה לא מבין שדברים כאלה הם לא דברים ששומרים בפנים?' שאל נאמג'ון והביט אל עיניו הדומעות של הצעיר, מנסה להבהיר לו שהוא רציני לחלוטין. 'ה-הוא נישק אותי... אני לא רציתי את זה! ו-ואני מפחד ל-לספר לג'ימין...' ג'ונגקוק החל לבכות, מסתיר את פניו מהבוגר 'ששש, ג'ונגקוק, תפסיק לבכות, אני מבין שזה מפחיד. אתה רוצה שאני אספר לו?'   'ל-לא...'

cryWhere stories live. Discover now