AUTHOR'S NOTE

2.3K 271 23
                                    

Hi~

.درواقع این اولین فن فیک اکسوعه که خیلی دوست داشتم بنویسمش و امیدوارم به دلتون بشینه

شخصیت اصلی این فیکشن به سیستیک فایبروسیس مبتلاست که فکر کنم کم و بیش اسمش رو شنیده باشید یا به گوشتون خورده باشه. این بیماری نوعی بیماری ژنتیکی تنفسیه که بیشتر دستگاه تنفس و گوارش فرد بیمار رو درگیر میکنه و این هم مهمه که بدونید شدت بیماری سی اف ( به اختصار سیستیک فایبروسیس) از فردی به فرد دیگه متفاوته.

بیماران سی اف برخلاف شخصیت بیمار این فیک، با مشکل کاهش شدید کالری و عدم رشد مواجه اند اما شخصیت اصلی فیک با مراقبت هایی که داشته تونسته، تقریبا این مشکل رو پشت سر بذاره و به خاطر همین گفتم شدت و نوع سیستیک فایبروسیس از فردی به فرد دیگه متفاوته.

سی اف بیماری ویروسی ای نیست ولی این بیماری بین بیماران سی افی به شدت خطرناکه و بیماران سیستیک فایبروسیسی نباید به هیچ عنوان به هم نزدیک بشن چون سیستم دفاعی بدنشون پایینه و ممکنه باکتری های ریوی رو به هم منتقل کنن.

سی اف درمان قطعی ای نداره و فقط میتونه با یک سری مراقبت ها بهبود پیدا کنه که در طول فیک باهاشون آشنا میشید.

بیماران سی افی که شدت بیمارشون نسبت به بقیه بیمارا کمتره، مثل ما زندگی عادی ای رو دارن و فعالیت های روزانشون رو همراه درمان و تهویه تنفسی انجام میدن. تو طول فیک یه سری اصطلاحات پزشکی هست که به انگلیسی نوشتمشون و تا اونجایی که تونستم دربارشون تو خود فیک توضیح دادم. امیدوارم بیماری این شخصیت ناراحتتون نکنه چون همیشه زندگی ها کنار تلخی هایی که دارن، شیرینی هایی هم همراهشون هست و قطعا شیرینی هایی هم در کنار تلخی زندگی شخصیت های اصلی فیکشن، همراهشون هست.

امیدوارم تونسته باشم خوب احساسات شخصیت هارو جا انداخته باشم تا بتونید درکشون کنید. شاید قلمم زیاد به دلتون نشینه اما از اونجایی که این اولین فیکمه و تحقیق برای این بیماری برام خیلی زمان برد، پس حسابی هواشو داشته باشید ^^

خلاصه که چیز سرسری و الکی ای ننوشتم :) امیدوارم فیک رو دوستش داشته باشید:)

دوست دارتون، ایوی❤

تاریخ شروع فیک: ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰

You Blind My Soul {COMPLETED}Where stories live. Discover now