Talk (Wajib Baca)

25.8K 1.3K 517
                                    

Hye, Assalamualaikum.. Ada yang rindu tak?🤪

Pinjam masa lima minit sekejap boleh? Let me membebel panjang tapi tak panjang. Macam pendek tapi tk pendek. Ah entahlah! Sekejap je tak lama pun hehehehe.

Sebelum tu, saya nak minta maaf sebab lambat update next chapter Super Mama. Let me clear all of this yaa? So haritu memang saya ada janji nak update tepat 6 August right? Actually Bab 51 (Malu) tu sebenarnya saya nak update 6/8, but something happened on that day. Ibu saya tak sihat, lately ni dia memang asyik mengadu sakit. So, faham-fahamlah saya anak, tanggungjawab seorang anak macam mana. Jadi saya buat keputusan utk update awal sehari sebelum 6/8. Clear?

And then, esoknya 7/8 saya pun memang dah plan nak update bab seterusnya Bab 52 (Sakit). But mungkin tak ada rezeki korang nak baca, something bad happened to me yang memaksa saya untuk hold on next chapter buat sementara waktu.

I've my own reason why saya senyap tiba-tiba dalam dunia wattpad. Maaf saya tak dapat nak kongsi dengan korang semua. Saya uninstalled wattpad buat sementara waktu untuk berehat sekejap. Kalau ikutkan hati memang tak sampai hati nak biar korang tertunggu-tunggu bab seterusnya, but u guys should know saya pun manusia.

I need some rest only for a while.

Banyak sangat benda yang berlaku hentam saya dalam satu masa sampai saya sendiri rasa penat sangat. Penat sangat-sangat. Sebab itu saya pilih untuk hilangkan diri sekejap dari dunia orenn ni. If saya cerita semua yang berlaku pada diri saya, nobody will understand ")

If ada dikalangan readers yang ada nombor saya, yg selalu tengok status whatsapp saya, yaa dekat status whatsapp saya post benda-benda yg happy. Actually semua tu utk cover the pain inside me. But tu semua sementar saja. Bila dah okay, saya buat keputusan untuk install balik wattpad.

So, nak dijadikan cerita. Lepas saya install wattpad berdesup desup message, notification masuk. Everyone keep asking the same questions. Bila nak update, bila nak update, bila nk update. Terharulah jugak sebab ramai yang tunggu next chapter. Rasa mcm dihargai giteww🥺❤️ Semua comment comment awak saya baca tauu, thnk youu kepada yg sabar menunggu❤️

Dah habis baca comment, saya pun bacalah semua message yang orang send. Mula-mula everything was fine, happy saya baca, yg doakn ibu saya terima kasih, saya happy sangat-sangat. Tapi sampai je satu message, terus saya terdiam. You ruin everything, kiddo. Sorry. Saya taknak mention siapa dia, tapi ni some of message dia and saya copy paste letak sini:

"Eh bodo, cepatlah update. Kau fikir kau sorang je ke ade mak? Orang lain tkde mak?"

" Bodoh! Mak kau pun menyusahkn orang je! "

" Elok dua dua mati jelah. "

" Bodoh! bangang! Si**! Bab*! Anak haram! "

Listen here.

Saya tak kesah awak nak carut saya beribu patah perkataan sekalipun, awak nak maki hina saya. Sikit pun saya tak kesah. Tapi once bila awak sentuh pasal family saya, pasal ibu saya, sorry its not funny, it just too much lahh bodoh! Tak puas hati cakap je dengan saya. Tak perlu kaitkan dengan ibu saya. Melampau sangat sangat kau tahu?

Saya still boleh bersabar sebelum ni, tapi bila awak doakan ibu saya mcm tu, im sorry susah untuk maafkan. U're too much lahh kiddo! Pernah dengar istilah lebih-lebih siapa nk layan? Haa macam tulahh☺️

So lepasni kepada readers di luar sana, please tolong hormat penulis yang lain. Penulis pun manusia, ada hati ada perasaan, ada keluarga, ada kawan, ada masa sendiri. Dua-dua kena saling hormat.

Readers hormat author, also author pun kene hormat readers. Giteww! ❤️

Okay dah tu je nak bebel heheheh. Mekasehh bagi pinjam 10 minit awak untuk baca natang tak berfaedah ni😂 Thnks kepada yang sabar menunggu, also thanks kepada yang tk henti vote and comments Super Mama.

Love you❤️

SUPER MAMA Where stories live. Discover now