פרק 40-מתחילים לחפש

4.2K 300 23
                                    

***נקודת המבט של אריאל***

קמתי לאט, האור מחוץ לחלון האיר אותי. פתחתי עיניים וקמתי מהמיטה לאט. הלכתי לצחצח שיניים ושטפתי פנים ומיד ירדתי למטה למטבח, התחשק לי קורנפלקס. ירדתי במדרגות והסתכלתי בפלאפון שלי תוך כדי בשביל למצוא הודעה מפאביו ׳בוקר, תדברי איתי כשאת קמה׳ הוא רשם וחייכתי לעצמי מעט. הלכתי למקרר והוצאתי חלב וקורנפלקס לפני שהוצאתי קערה ושפכתי הכל יחד. אף אחת לא הייתה ערה, הסתכלתי על השעון וראיתי שתשע בבוקר, זה יחסית באמת מוקדם בהתחשב בעובדה שחזרנו אתמול ממש מאוחר בלילה מהמסיבה. לא הייתי מספיק חכמה והשארתי את הווילון בחדר פתוח וקמתי מוקדם מדי בגלל השמש.
״בוקר טוב״ שמעתי קול של גבר ומיד נבהלתי כשראיתי את ג׳סטין מתקדם לכיווני רק בתחתונים ופתאום נפל לי האסימון שאני לובשת רק חולצה גדולה ותחתונים ונהייתי מובכת. אני חייבת להגיד שפעם דבר כזה לא היה מזיז לי, אפילו לא קצת. אבל פתאום זה כן. אני לא יודעת למה, לא יודעת אם זה קשור לג׳סטין עצמו או שסתם למדתי לכבד את עצמי, אבל זה כן הביך אותי ככה או ככה.
״אה.. היי״ אמרתי שואפת להישאר כמה שיותר מאחורי האי במטבח כדי להסתיר את עצמי. ניסיתי להבין מה הוא עושה פה אבל לא לקח לי הרבה זמן להבין שהוא ישן עם מאיה. ״פאביו פה?״ הוא שאל ואני הנדתי בראשי. ״רציני?״ הוא שאל ואני לא הבנתי מה כל כך מוזר בזה. ״למה אתה מופתע?״ שאלתי מחזירה את החלב. ״סתם.. היה נראה שכיף לכם אתמול חשבתי שזה התפתח״ הוא אמר ואני חיברתי גבות לא כל כך יודעת איך להגיב על זה. פעם אולי היה הגיוני שאשכב עם כל מי שיש לי איתו משהו הכי קטן. היום זה קצת מעבר. אני לא פשוט אשכב עם פאביו איך שנהיינו ביחד. ניסיתי להחזיר את קופסאת הקורנלפקס לארון אבל התקשתי מעט בלהגיע אליה, וזה היה גם פחות נחמד כשהרגשתי שג׳סטין בוהה בי וידעתי שפחות או יותר רואים לי את כל התחת.
פתאום הגב שלי התחמם כשהרגשתי גוף נצמד אליו והנשימות של ג׳סטין ממש היו לי על העורף כשהוא לקח ממני את הקופסא ושם אותה במקום ומיד זזתי ממנו. ״אז את ופאביו... כבר לא?״ הוא שאל בוחן אותי. ״מה? לא״ אמרתי מבולבלת. ״זאת אומרת כן. למה אתה מתכוון?״ הוא צחק כשראה כמה חסרת ביטחון אני לידו. ״לא יודע, לא שכבתם. אז חשבתי שלא בא לך עליו״
״אתה רציני? אנחנו אפילו לא מוגדרים כלום״
״זה כולה סקס אריאל״ באמת? הוא מצא למי להגיד את זה... התעלמתי והתחלתי לאכול בעמידה כשהסתכלתי עליו והוא פשוט הסתכל עלי בחזרה. הוא לא מפחיד אותי. הוא סתם בחור שמפחד להתחייב זה כתוב לו על כל הגוף. ״מה את חושבת?״ הוא שאל כשבהינו אחד בשנייה כאילו זה בכלל לא מוזר. ״שאתה צריך להפסיק לשגע את מאיה. היא מאוהבת, ועיוורת״ אמרתי בין הביסים והוא צחקק. ״היא לא מאוהבת״ הוא אמר וגלגלתי עיניים. ״אני לא אפגע בה..״ הוא אמר. ״כדאי לך״ אמרתי כשנמאס לי לאכול ולקחתי את הקערה לכיור. ״או שמה?״ הוא שאל ולי לא היה כוח למשחק הזה. ״או שתאבד את אחת הבנות הכי מדהימות שפגשת״ אמרתי בכנות.
״אל תדאגי אריאל אני לא מתכוון לתת לך ללכת בכזאת קלות״ הלב שלי נפל לרגע כשראיתי את החיוך המרוצה שלו. ראיתי שהוא היה מרוצה מזה שנבהלתי. זה בכלל לא הצחיק אותי וגם לא רציתי לדעת למה הוא מתכוון אז פשוט התעלמתי ממנו ויצאתי החוצה לחצר. חייגתי לפאביו וחיכיתי בקו שיענה. ״היי״ הוא אמר והיה לי דיי כיף לשמוע את הקול שלו. ״היי״ אמרתי מחייכת מעט והרגשתי קצת מוזר. ״קמת מוקדם יותר משחשבתי״ הוא צחק ואני הופתעתי על עצמי גם. ״גם אני הופתעתי״ אמרתי והוא צחק. ״בואי נשב״ הוא ישר אמר ואני שתקתי לכמה שניות. ״כן אוקיי״ למה אני כזאת מביכה איתו? זה מוזר לי. הוא צחק מעט. ״תתארגני״ הוא אמר וניתק.
נכנסתי חזרה פנימה והשתדלתי להתעלם מג׳סטין כשעליתי לחדר שלי ולבשתי מעלי גינס קצר וגופייה כחולה כהה. סידרתי את השיער וירדתי למטה לדפיקות בדלת. פתחתי את הדלת כדי למצוא את פאביו בכניסה. ״היי״ חייכתי והוא רכן למטה אלי כדי להצמיד אותי לנשיקה עדינה שהייתה מעט ארוכה מהצפוי. ״בטח התגעגעת אליה אחרי בערך חמש שעות שלמות שלא ראית אותה״ ג׳סטין אמר כשישב ואכל משהו לא ברור. ״קצת״ פאביו אמר ואני לגמרי התעלמתי מהשיחה של שניהם כשלקחתי את פאביו החוצה. ״לאן הולכים?״ שאלתי כשסגרתי את הדלת. ״אפשר לשבת ליד הים״ הוא אמר ואני הסכמתי. הלכנו ברגל לכיוון הים שהיה ממש ליד המגורים שלנו והתיישבנו באחת מהספות חוף הנוחות שהיו באיזה בית קפה על הים.

HelpsWhere stories live. Discover now