פרק 72- החשדות מתחילים

1.9K 119 20
                                    

***נקודת המבט של אריאל***

״אני לא אעזוב אותך בחיים, אני אעשה הכל אריאל״ הוא אמר ונישק אותי חזק, עמדתי בשמלת הכלה שלי כשכל האורחים הסתכלו והלב שלי דפק חזק, נבהלתי, אבל המשכתי לנשק אותו בחזרה, הוא תפס לי את היד והתחלנו לרוץ לתוך היער, מהר, רחוק. הסתכלתי לאחור כדי לראות שאף אחד לא בא אחרינו, אבל כבר לא היה שם אף אחד, והלב שלי דפק
קמתי בבהלה, הלב שלי היה על שלוש מאות דפיקות בדקה עד שהבנתי שחלמתי. פאק, לא. אני לא מאמינה שחלמתי על כריס, זה היה החלום הכי אמיתי ומבהיל שהיה לי בחיים.
נזכרתי בקריצה של כריס מלפני כמה ימים. ניסיתי להאמין שזה סתם, בטעות. לא רציתי לחשוב שכריס יהרוס לי את זה. אבל חלמתי על זה בגלל זה.. וזה גרם לי להרגיש מועקה. ובהלה.
אבל כנראה זה בגלל הימים המטורפים שאני עוברת לאחרונה, אז ניסיתי לנפנף את זה.
השמועות על החתונה יצאו לאור, ואני לא יכולה להסביר כמה טלפונים קיבלתי. הבנות שלחו לי הודעות והתקשרו אלי בלי הפסקה כדי לברר אם זה נכון, ובמקום להסביר להן אחת אחת הזמנתי את כולן אלי, אירגנתי להן טיסות מיוחדות והבאתי אותן ישר אלי. בעוד יומיים הן יחזרו ללמוד, וחשבתי שאולי זאת תהיה הזדמנות טובה להזמין אותן אלי כבר לפני.

ישבנו כולנו בספות החצר שהיו ליד האגם, קצת רחוק יותר מחצר הבית, העוזרות של הבית אירגנו להן כמה דברים לאכול והסברתי להן את כל מה שקרה. ״אז... מה עם כריס?״ קנדל שאלה. אוקיי אולי הסברתי עד החלק הזה. ״זה היה קשה ממש. חשבתי שלא אראה אותו יותר, בסוף הוא החליט לעזור לי ולעמוד לצידי, אנחנו מאוד מנסים להיות חברים ממש טובים עכשיו״ אמרתי והלב שלי קצת דפק. לא הגיוני שהחלום המטומטם הזה משפיע עלי ככה.
מאז שהשמועה על החתונה העיניים נהיו מטורפים. הזמינו אותי לאלפי תוכניות, צלמים עקבו אחרי לכל מקום והיה מטורף ללכת ברחובות. ובמקום שכריס יכניס לי קצת סדר לראש הוא הכניס לי יותר בלאגן. ״מה? ברצינות? אחרי כל מה שעברתם?״ זואי שאלה וסופי נתנה לה מכה קטנה בצלעות. ״אני יודעת, אני יודעת שזה מוזר לכן וזה היה לי גם... החיים שלי לא רגילים בכלל, וגם לא יהיו. זה מה שיש... שינויים קיצוניים ואבטחה בכל מקום וגם החתונה הזאת. אני צריכה לעשות את זה, בשבילי, בשביל אבא שלי והמשפחה הזאת...״ הסברתי להן.

״רומן של קיץ זה מה שיש לכל נסיכה.. אחרי זה צריך לחזור לחיים האמיתיים״ אמרתי מנסה לא להיות עצובה מדי כשנזכרתי בי ובכריס.
״אז זה אומר שאת לא ממשיכה איתנו לעוד סימסטר?״ מאיה שאלה, ״כרגע לא... אני מבטיחה שנמשיך להתראות״ אמרתי להן. ״אז חברות מותר לך להשאיר?״ זואי אמרה וראיתי עליה שהיא עצבנית וקנדל מיד התעצבנה עליה. ״לא אני מצטערת, זה הזוי לי! את וכריס מאוהבים! קשות! ואת זורקת הכל בשביל זה?״ היא אמרה עצבנית.

״זואי את מבינה בכלל מה זה זה?״ שאלתי, קצת עצבנית. הייתי צריכה אותן לצידי עכשיו ולא שיקשו עלי. היא השתתקה לרגע, ״אני הולכת להיות מלכה, את מבינה את זה?״ אמרתי והיא הסתכלה עלי עם מבט מצטער. ״אני מצטערת״ היא אמרה. ״אולי קצת קשה לי לעכל את זה עדיין״ היא הסבירה.
דיברנו המון, גם על המצב וגם על דברים אחרים, הרבה על החופשה ועל התמונות שלי מהעיתונים, דיברנו גם עליהן, ומה עבר עליהן בימים האחרונים, וזה היה נחמד, להרגיש שוב רגילה... רק לכמה רגעים..

HelpsWhere stories live. Discover now