פרק 54- beach day

2.7K 143 13
                                    

***נקודת המבט של כריס***

״טעים לך?״ ג׳ולי שאלה אותי מלקקת את הגלידה שלה. ״כן״ אמרתי בחיוך קל כשנמאס לי מהטעם אז זרקתי אותה לפח.. הסתובבנו קצת ברחבי העיר, היא המשיכה עם הגלידה שלה ופשוט הלכנו יד ביד. הרגשתי רע.... ידעתי מה אני הולך לעשות והרגשתי פשוט מפגר. כבר כמה חודשים שאני יוצא עם ג׳ולי ולא היה דבר אחד בה שהפריע לי, אולי חוץ מהמבטא הכבד שלה, אבל מצאתי את זה חמוד.
היא כמעט סיימה את הגלידה שלה והתיישבנו על יד מזרקה גדולה, היא הסתכלה עלי והבינה שאני חושב יותר מדי. ״אתה נראה במקום אחר״ היא אמרה עם חיוך קל וניסיתי לחייך בחזרה. ״אני... כן קצת״ אמרתי מגרד מעט בראש. היא המשיכה להסתכל עלי ושתקה. ״ג׳ולי..״ אמרתי לא מבין למה באמת אני הולך לעשות את זה. ״פשוט תגיד את זה כריס״ היא אמרה נראתה מעט מאוכזבת וזה קצת כאב לי בלב. נאנחתי מעט לפני שאגיד את זה סופית. ידעתי שהיא הבינה שזה הולך להגיע. ״אני מצטער ממש... אני פשוט לא מצליח לעשות את זה יותר״ אמרתי מחזיק לה את היד והיא נתנה לי. ״זה בגללה?״ היא שאלה גורמת לי להשפיל מבט. ״כריס היא לא תהיה איתך״ היא אמרה ונאנחתי. ״אני לא חושבת שאתה מבין איזה מעמד יש לה עכשיו... היא יוצאת עם מישהו שנמצא באותו המעמד שלה ויום אחד לא רחוק מעכשיו יהיו ציפיות מהם להתחתן״ היא הסבירה ומעט נאנחתי. ״אני יודעת שאתה חושב שבגלל מה שהיה בינכם יש לכם סיכוי אבל גם אם היא שם רגשית היא לא יכולה להיות שם פיזית... היא לא שם״ היא ניסתה להסביר לי ולא היה נראה שהיא מנסה לשכנע אותי בדרך נואשת, היה נראה שהיא באמת דאגה לי אבל הייתי כל כך מסנוור שלא באמת האמנתי. ״הם לא יכולים להכריח אותה עם מי להתחתן״ ניסיתי לשכנע את עצמי, ״זה כל העניין במשפחת מלוכה... אף אחד לא מכריח אותך, בסופו של דבר אתה עושה את זה מרצון, בשביל המשפחה...״ היא אמרה זורקת את הגלידה שלה.

״תראה כריס... קשה להתגבר על האקסית אני מבינה, פשוט האקסית שלך היא בעיה מורכבת״ היא הניחה אתה היד שלה על הלחי שלי, ״תדבר איתי כשתרצה לעבור הלאה״ היא אמרה בחיוך והניחה לי נשיקה על הלחי לפני שהלכה משם. נשארתי להתיישב על יד המזרקה והראש שלי עבד שעות נוספות... באמת היה נראה שהיא מאוד נחושה לשמור על כבוד המשפחה שלה עכשיו, והיה נראה שהיא באמת התבגרה... כאילו היא באמת הבינה שהיא צריכה לוותר על דברים. אבל אני בטוח שהיא הסכימה לזה כשהיא חשבה שלעולם לא נתראה שוב... לא? ואולי זה לא באמת היה לה משהו חשוב והיא בכלל לא חשבה עלי. אני יודע שאני חשוב לה אבל אולי היא הבינה שאני כבר לא אהיה חשוב לה בדרך בה אני רוצה... ושהיא בסדר עם זה.

ואולי היא באמת מאוהבת בפאביו הרבה יותר ממני ואני סתם ממציא לעצמי סיפורים כאילו היא מחזיקה את עצמה ממשהו... אולי אני סתם משהו מפעם שנותן לה נחמה קלה כמו להיזכר בלוקרים בבית ספר ישן, אבל בעצם היא מזמן הבינה שהיא במקום אחר, שלב גבוה יותר ממני ואני לעולם לא אהיה חלק מזה.

HelpsWhere stories live. Discover now