פרק 81- ממחר

1.7K 112 11
                                    

***נקודת המבט של כריס***

ישנתי באחד החדרים בבית של הנרי, הוא העדיף שאשן פה ואסע חזרה הביתה מחר בבוקר ולא אתמול בשעה המאוחרת שתכננתי לחזור. אפילו לא דיברתי עם אריאל. לא ישנתי כל הלילה... ידעתי שהיא ישנה פה כמה חדרים לידי וכל שעה חשבתי לקום אליה אבל לא הייתי מסוגל. מה אני אגיד לה? אין לי מה להגיד לה... אין לי איך לעזור, עדיין. לא ידעתי אם הייתי יכול להתמודד עם הדמעות שלה כמו שאני אמור, אז לא הלכתי אליה.
קמתי בבוקר וכשסיימתי להתארגן, לשטוף פנים ולצחצח שיניים עם מברשת חדשה שהעוזרים של הנרי הביאו לי, ירדתי למטה. הרגשתי קצת כמו בבית מלון, עם חדרים ממש גדולים והרגשה מעט ביתית. מעט.

אחת העוזרות של הנרי אמרה לי שהוא בחוץ אוכל ארוחת בוקר, והצטרפתי אליו. הוא ישב לבד שותה כוס קפה ודאג שיביאו לי אחת גם. שתיתי אותה בשקט ותהיתי אם לספר לו את מה שראיתי אתמול, אבל זה לא לקח הרבה זמן... כי ידעתי שאני חייב. ״לא דיברתי עם אריאל״ אמרתי משום מקום והוא הסתכל עלי מוזר מעט, הרי רק בשביל זה הגעתי לכאן. ״אבל שמעתי אותה בחדר שלה״ המשכתי להסביר. ״היא דיברה עם פאביו... היא בכתה הרבה״ נאנחתי. ״אני חושב שפאביו מחזיק אותה בכוח בנישואים, ושמשהו לא טוב קורה בינהם״ לא רציתי להתערב, אני נשבע שלא רציתי.. אבל הייתי חייב. ״אני יודע״ הוא אמר מפתיע אותי. הסתכלתי עליו עם גבות מורמות מעט, ״מה?״ שאלתי והוא נאנח והניח את כוס הקפה. ״אני יודע.. המשפחה שלו לא מוכנה לדבר איתנו, להתארח פה או אפילו לתת ליועצים שלנו לדבר״ הוא הסביר והייתי טיפה בהלם. ״אריאל ממש פגעה בכבוד שלהם.. ואני לא חושב שהם אי פעם יסלחו לה״ הוא אמר וגירדתי בראש כשלא הבנתי מה לעזאזל עושים במצב כזה. ״אז הוא מוכן להיות במצב הזה? זה לא שפוי״ אמרתי והנרי לא היה נראה שהתלהב יותר מדי. ״אתה לא תבין כריס.. ככה זה במשפחות שלנו...״ הוא נאנח וזה היה עצוב בעיני, אבל לא יכולתי לשפוט. ״אני דואג לאריאל... חשבתי שהיא תוכל להתמודד עם זה אבל לא חשבתי שזה יתגלגל לאירועים האלה״ הוא אמר והתחלתי לפחד. אם הנרי דואג אז אני דואג הרבה יותר.

״אז שתבטל את הנישואים.. אני יודע שזה אומר שהיא לא תהיה חלק מהמשפחה אבל אולי זה עדיף״ אמרתי בנחישות. ״זה כבר לא עובד ככה יותר... פאביו צריך להסכים לבטל את הנישואים, ורק המועצה יכולה לבטל, ורק המועצה תצליח לגרום למשפחה של פאביו לשחרר את אריאל... עם הליכים משלהם.. אבל הם לא סומכים עליה. הם רוצים אותה מוחזקת פה תחת העיניים שלהם. הם מאמינים שהיא לא תפסיק לעשות בלאגן, במיוחד לא אחרי הסרטון.״ הוא אמר ונאנחתי מעצבים. זה לא הגיוני.. חייב להיות משהו.
״תקח אותי למועצה״ אמרתי להנרי כשידעתי בדיוק מה לעשות. זאת לא הייתה החלטה קלה אבל אני באמת רק רוצה שאריאל תהיה מאושרת, זה הדבר שהכי חשוב לי בחיים, ולקח לי שתי דקות להגיע להחלטה. ״זה לא כזה פשוט״ הוא אמר, ״אבל אני יכול לארגן את זה״. הוא מיד נעמד כשקרא ליועץ שלו ועשה מספר טלפונים בזמן שהסתכלתי לשמיים ונאנחתי. אני מוכן להקריב הכל בשבילה, וזה מה שאני אעשה.

HelpsWhere stories live. Discover now