פרק 65- חברות אמת

2.2K 142 20
                                    

***נקודת המבט של כריס***

עשינו ערב מדורה, שוב. הערבים פה במיאמי מוזרים, או שאתה שיכור גמור, או שאת פיקח מדי עד שכואב לך לחשוב... לפעמים חם כל כך, ולפעמים אתה מוצאת את עצמך עם סווטשירט.
אז הערב הזה היה פיכח וקריר... זאת אומרת לא בדיוק פיכח... חלק מהבנים היו דיי שיכורים, והיה בזה משהו מצחיק. לי לא התחשק להשתכר הערב. ישבנו מסביב למדורה והיה לי קשה, לא יכולתי להפסיק לחשוב על הנשיקה עם אריאל, לא הרגשתי ככה כל כך הרבה זמן. שנים. שנים של בחורות ונסיונות ומערכות יחסים, ונשיקה אחת אסורה ממנה פשוט מטריפה לי את השכל.

״אוקיי אין לי תלונות, יש לי בירה קרה ביד ורוח נעימה על הפנים. אבל או שנתחיל להשתכר בקרוב או שנעשה משהו כי אני מתחילה להשתעמם״ זואי אמרה שתתה מהבירה שלה.
״אוקיי יש לי רעיון. רע, אבל רעיון״ לוגן אמר כשישבנו מסביב למדורה, שומעים רעש של מסיבה מרחוק כמו תמיד- המסיבות פה לא נגמרות אף פעם, בטח שלא בחופשת האביב. פשוט הערב החלטנו לקחת הפסקה או שנמצא את עצמנו מתים בסוף החופשה הזאת. ״אם זה רעיון מקורי שלך זה סימן רע״ קנדל אמרה כשנשענה על שיין. לוגן צחק ומיהר להגיד ״לא בדיוק מקורי אבל אפשר לעשות את זה מעניין״ הוא התחיל להגיד. ׳נשחק ״להתחתן לשכב להרוג׳—״ הוא התחיל להגיד ומיד כולם נאנחו וצחקו ״לרגע שכחתי בני כמה אנחנו״ סופי אמרה גורמת לנו לצחוק. ״אבללללל״ הוא המשיך להגיד ״אנחנו נגיד אחד לשני מי לדעתנו הם באמת היו רוצים לבחור״ הוא אמר גורם לנו להאנח שוב. ״זה עדיין אדיוטי״ אריק אמר ״אוקיי יש למישהו רעיון יותר טוב שלא כולל מסיבה? כי אני חושב שעוד מסיבה אחת ויהיה לי איידס״

״אתה דוחה״ אנדי אמרה גורמת לנו לצחוק, מצאתי את עצמי מוציא חיוך מהפה. כן המפגשים האלה קשים לי אבל אני באמת משתדל לשמור על פרופיל נמוך. לא בא לי להרוס לאריאל ולא בא לי גם לפגוע באף אחת. אני מרגיש שלאחרונה יש לי יותר מדי דרמות של בחורות ואין לי כוח לזה.

״אוקיי אם אנחנו מתכוונים לשחק את זה, אני דורשת שקנדל תדבר בשם שיין״ זואי אמרה גורמת לקנדל לגלגל עיניים. ״אוקיי אבל האנשים חייבים להיות מהמעגל הזה ואם שיין חושב שצדקת הוא חייב לסיים לשתות בקבוק שלם, ואל תהיו נקבות״ לוגן אמר ״אני אוהבת להיות נקבה״ סופי אמרה ולוגן זרק לעברה צדף שהיה על ידו גורם לה לצחוק. ״אוקיי זה מתחיל להיות מעניין אני בעד״ גיל אמר כבר נשמע שיכור וזה היה ברור שזה היה בגלל חוק השתייה במשחק. ״אוקיי קנדל אנחנו מחכים״ סופי אמרה וקנדל שוב גלגלה עיניים. ״אוקיי.. אם שיין היה בוחר, הוא היה בוחר להתחתן איתי לשכב איתי וסביר להניח שלהרוג את לוגן״ היא אמרה גורמת לנו לצחוק. ״ואסור פעמיים אותו השם!״ זואי אמרה רק עוזרת לאש המדורה להתחמם יותר, ולא האש שבמרכז המעגל. קנדל נאנחה מכמה שאנחנו יכולים להיות ילדותיים וניסתה שוב, ״להתחתן איתי.... לשכב עם סופי וכנראה שעדיין להרוג את לוגן״ היא אמרה וכולנו צחקנו, שיין הרים גבה והרים לחיים מהבקבוק כששתה את כולו. ״וואו שיין אני מוחמאת״ סופי אמרה, ״מה אני יכול להגיד? אני מת על ג׳ינג׳יות״ הוא אמר וסופי סימנה לו בצחוק ״תתקשר אלי״ שנייה לפני שקנדל זרקה עליה מקל קטן, והייתי חייב להודות שזה התחיל להראות כמו ערב מצחיק.

HelpsWhere stories live. Discover now