פרק 4- אל:

156 14 0
                                    

אני מוכן לבית הספר בדיוק בזמן. אמא לא בבית, קיבלנו קריאה באמצע הלילה שאוליבר הותקף על ידי זאבים והוא נוכח בבית החולים, היא נסעה אליו כך שהתארגנות הבוקר הייתה רק על כתפיי. לבשתי את בגדיי המזל שלי שיהיה לי יום טוב, חולצת פוטר חמה, מכנס ג'ינס ארוך בעל הקרעים בברכיים מהמקרה, אני לעולם איני אשכח את זה, פחד איום הסתנן בגבי לזכר המקרה. אני נזכר בדם החם שנכח על עורי, דם רב, דם שאינו שלי. אני גרמתי לו להיות ככה. אני פושט מעליי את המכנס, זיכרונות כואבים מידי. מקום חדש, עבר חדש. אני אומר לעצמי ללא סוף, רוצה שככה יהיה. אני לובש במקום מכנס ג'ינס שחור. אני מבריש את שערי השחור לאחור מסתיר עמו את סימן הנשיכה שנח על עורפי. אני מלטף את הסימן בחשש, עבר.
מהר מאוד אני גומר להתארגן ועומד בכניסה לביתי מחכה לאיימי, היא באה מהר מאוד מחזיקה מטרייה חלשה ואני מציע לה להחליף אותה במטרייה חזקה יותר. אנחנו רצים בשביל מנסים לא להירטב, אמצע החורף. אנחנו מגיעים עד מהרה לאמצע רחוב, מלא חנויות, איימי מנופפת לנהג והוא עוצר. היא מסבירה לי שאין תחנות אוטובוס באזור וכדי לעלות צריך לנופף ואני מאזין לה בקשב רב. אנחנו מוצאים על האוטובוס את סם, טים ודניאל. אנחנו מתיישבים במושב מולם. אני מרגיש סטירה על עורפי ואני מתעלם.
"היי חדש, אל תהיה כל כך קשה!" טים אומר. אני נושם עמוק, נוצר בתוכי את הכעס.
"טים אתה יכול להפסיק להתנהג אליו ככה?" איימי שואלת בכעס, נעמדת ממקומה.
"אה, אז את לצידו?!" טים שואל בכעס.
"איימי זה בסדר!" אני אומר לה והיא חוזרת לשבת על ידי. היא מניחה את ידה על ירך ימין שלי ואני איני נרתע.
"היי חדש!" דניאל קורא לי מהמושב שלצידנו, הוא יושב עם סם. "אל תיקח את טים קשה, הוא תמיד מתנהג ככה לחדשים." הוא אומר ואני מחייך לעברו.

אנחנו מגיעים לבית הספר במהרה. הם מובילים אותי אל כיתה יא4 ואנחנו מתיישבים. לאחר מספר דקות דלת הכתה נפתחת ובחורה נכנסת, יש לה שיער שחור ארוך מגיע לה עד אחרי המותן, יש לה עיניים ירוקות שאפשר לראות ממרחקים. היא לובשת חולצת בטן שחורה ומעליו ג'קט לבן מכובד. יש לה מכנס ג'ינס שחור מכסה לה את הפופיק. אני מביט בה המום.
"אוי לא, גם הוא התאהב במיסה!" נשמע קולה של איימי מצידי. אני מסתובב לעברה.
"למה ככה?" אני שואל.
"תכיר את מיסה, היא הבחורה הכי יפה בשכבה, ההורים שלה טחונים אבל היא לא גרה איתם, נראה לי שהם תמיד נמצאים בנסיעות עסקים או דברים שכאלה מכיוון שהם לעולם אינם בבית. היא גרה עם אחיה הגדול, ליאו שהוא חד משמעית הבחור הכי חתיך שנוצר אי פעם. והיא, כל הבנים בשכבה ובשכבה מעלינו מאוהבים בה." איימי מקצרת לי. ואני מחייך, היא ממש יפה.

מאחורי המסיכהWhere stories live. Discover now