פרק 33- מיסה:

77 10 0
                                    

אנחנו ארגנו תוכנית בריחה והברחנו את אדווין מהמקום ההוא. הוא נח אצלנו על הספה בבית, מכיוון שהמשטרה תבדוק אצלו בבית כדי לוודא את הדברים. אימו באה לבקר הרבה אבל עדיין לא נמצאת איתו כל הזמן. ליאו צמוד אל הספה, להיות עמו. ריוקו, ראש השבט, אמור לבוא היום, לראות את אדווין ומה עשו לו. לנסות לדעת מה הם יודעים עלינו. הוא ביקש שאזמין את אל, הוא זה שמדבר עם הזאבים החדשים בלהקה. אני שוכבת על המיטה בחדרי, מביטה אל התקרה, האור מכובה. איך אני אמורה להזמין לפה את אל אם הוא יודע שאני יצאתי איתו רק בגלל משימה מטופשת? אני רוצה לקבור את עצמי.
בסופו של דבר אני מחייגת אליו, הוא מסנן אותי. מחייגת שוב, מסנן שוב. אני איני יודעת מה לעשות. אני שולחת לו לבסוף הודעה כתובה, רק כך הוא יוכל לראות משהו ממני... אם הוא לא חסם אותי.

'היי אל!
מצטערת על מה שהיה אמש,
אתה לא מבין כמה הקהילה הזאבית בסכנה. הייתי חייבת לפעול, אני פעלתי כך כי זאת הייתה הדרך היחידה שידעתי... ויודע מה? אני שמחה על זה. אני פגשתי אותך, הכרנו. אם זה לא היה קורה לא הייתי יודעת כמה אתה מדהים, כמה אני נהנית להיות בחברתך. אתה אינך יודע כמה כיף לי שדווקא אתה הוא זה שהייתי צריכה להתקרב אליו.
אתה הבחור הכי מדהים, חמוד, טוב לב, רוצה בטובת הזולת ועוד מאות דברים שאני יכולה לומר עליך כי אתה פשוט מדהים!.
אני מאוהבת בך בכל נימי נפשי ורוצה שתחזור.
אני כן רוצה לעזור לך ללמוד את היותך איש זאב. ריוקו, ראש השבט הזאבי פה היום, הוא רוצה לשוחח עמך. אתה אינך חייב לבוא.
אבל אני רק רוצה שתדע שאני מצטערת.
אוהבת אותך באמת,
אני!'

שלח.

מאחורי המסיכהWhere stories live. Discover now