Chapter 68

Remember to VOTE and leave a comment on this chapter!!!

Jubba's POV

Thursday 11:00 AM

"So yuh really come down here just to hide from Leah?" I hear Dane's voice and open my eyes to see Alex, Dane and Omar standing in front of me.

"No, I came to hide from you guys," I say as I sit up in the sofa at the base and run my hand over my face.

"Yuh cyaan hide from wi down here, we know how to find you," Dane retorts and I kiss my teeth.

"What happened?" Omar asks and sits beside me. Alex moves to the other sofa and stretches out on it while Dane sits in the recliner.

"Nothing no happen, just need some alone time," I respond.

"What happened at the club?" Dane questions.

"Omar got engaged to Jess," I answer, and Alex starts laughing.

"Cut d fuckry Bredda, wah happen wid yuh and Lee?" Omar asks.

"Mi fucking lose it and all now mi cyaan bloodclaat calm dung. Leah tek mi fi fool, one pussyclaat month she have mi a beg her like mi a idiot and not once she no answer mi! Now she come a d club a step to d girl like mi and her deh, unu no see seh Leah mad!

She come a d club, she not even hail mi, wah kinda thing dat? But she come a tell d B seh she mustn't touch what is hers. Throughout the night mi just get more upset, mi end up fuck her and cut go a mi yard.

Den she come a beat dung mi door how she upset! She av nothing fi upset bout? Look how she deal wid mi, mi just tell her mi bloodclaat mind and tell her fi come outta mi house.

Now mi cyaan get her bomboclaat crying face outta mi head, mi waan apologise but mi no really sorry enuh! Mi know mi shouldn't start nothing wid Leah enuh, mi shoulda follow mi mind. Look how mi avoid it fi over a year, it's like mi did fucking know Dawg, biggest pussyclaat mistake mi ever mek!" I express.

"No seh dat Jubba," Dane says.

"Ano lie, mi love her but she no respect mi, mi no enough fi her, mi did always know, dats why mi just fuck and go through enuh. Now mi deh yah like a big pussy to rassclaat," I exclaim.

"Jubba, mi no always like Nya enuh, some days she push mi to mi limit but at the end of the day a she mi love and mi just affi know seh dis a something wah mi affi work pon. It nah go come easy, d road rough sometimes because she fucking stubborn but a fi mi and her road and wi a travel it together.

Yuh affi mek up yuh mind if yuh waan travel d road wid Leah, but yuh affi understand who she is and if yuh willing fi work pon her traits dat drive you crazy. If me can do d communication thing, then you can more dan dweet because yuh a chattabox," Alex says.

"Fuck off," I reply, and they laugh.

"Is true Bredda, nuff days mi look pon Kim and wonder wah d bloodclaat mi a do wid dis yah baby duppy yah but at d end a d day a my duppy and mi wouldn't have it any other way.

Is like Kim just feel seh she fi challenge mi pon everything, it used to drive mi crazy until mi find a workaround. Mi start come wid a plan, plan fi all a d questions wah she ago ask and have solid answers. Wi have less arguments because mi finally realise seh she just like having all her bases covered. It also stop mi from going to her with fuckry because she nah go stand fi d shit," Dane says and I sigh.

"Mi deal wid her wicked, she nah go forgive mi and honestly mi still hurt," I confess, and Alex laughs out.

"A wah?" Omar asks.