🎠پارت سوم🎠

3.8K 837 74
                                    


ساعت 6 صبح ، چانیول ماشینش رو توی پارکینگ هتل پارک کرد و وارد هتل شد . به سمت رختکن رفت و بعد از تعویض لباس هاش و شستن دست هاش ، چک لیستش رو بدست گرفت و وارد انبار شد تا کیفیت مواد غذایی رو چک کنه . پرسنل آشپزخونه هم بعد از چانیول داشتن نفر به نفر وارد می شدن .

چان دونه به دونه ی مواد غذایی رو چک می کرد و در صورت رضایت ازش تیکی رو توی مربعی که جلوی اسم اون ماده بود ، می زد . دقیق ولی به سرعت انبار رو چک کرد ... تقریباً همه ی پرسنل اومده بودن و منتظر چانیول بودن .

چانیول به همه سلام کرد و گفت : فکر می کنم همتون من رو بشناسین ... من چانیول پارکم ... از آشنایی با همتون هم خوشحالم ... امروز رستوران ما رسماً آغاز به کار میکنه و ما باید با هم دیگه بهترین غذای ممکن رو به مشتری ها ارائه بدیم . می دونم که همتون قبلاً توی بهترین هتل ها و رستوران ها کار کردید و با پختن هیچ رسپی ایی مشکلی ندارید ... اما اگه بازم سوالی داشتین ، حتماً ازم بپرسین . اولویت های من کیفیت غذا و نظافته ... نمی تونم اجازه بدم هیچ آدم یا ماده ی کثیفی وارد آشپزخونه بشه که یه غذای مسموم و ناسالم از این در بیرون بره ... پس طبیعتاً سخت گیری هام رو مسئولین نظافت بیشتره ... و نکته ی دیگه این که روی تایم رفت و آمد پرسنل خیلی حساسم ... کسی که دیر برسه بدون هیچ تذکری فرداش اخراجه .

به جونگین اشاره کرد و گفت : آشپز ارشد هم آقای جونگین کیمه ... در صورت نبود من ایشون مسئول هستند ... امروز چون روز اوله پس فرصت زیادی نداریم ... آشنایی با هم دیگه رو به آخر شیفتتون موکول کنید .

به ساعت روی دیوار نگاهی انداخت و ادامه داد : روی برد منوی امروز به علاوه نحوه ی تقسیم وظایف برای هر فرد نوشته شده ... همتون به برد نگاه کنید و بعد از فهمیدن وظیفه ی امروزتون کارتون رو شروع کنید .

پرسنل بعد از اتمام حرف های چانیول دست زدن و به سمت برد رفتن و بدون هیچ گونه بی نظمی ایی شروع به کار کردن . چانیول هم مدام طول و عرض اون آشپزخونه ی بزرگ رو طی می کرد و به همه چی نظارت می کرد ... جوری دقیق غذا های نیمه آماده رو می چشید و در موردشون نظر میداد ، که انگار سرنوشت یه کشور به غذاهای خروجی از این آشپزخونه بستگی داره !

غذاها داشتن دونه به دونه تو چک لیست از چانیول تیک مثبت هدیه می گرفتن و چانیول متوجه شد افرادی که اونجا کار میکنن واقعاً حرفه ای هستن ، چون بدون هیچ گونه بی نظمی و انگار که سال هاست دارن با هم کار می کنن ، پیش می رفتن .

وجود چانیول و اون پرسنل فوق حرفه ای برگ برنده ی هتل کالیفرنیا محسوب می شد . از طرف بازرسان میشلن[1] به رستوران هایی که چان توشون کار می کرد سه ستاره داده میشد ... گرچه که این ستاره ها به رستوران داده می شدن نه به طور مستقیم به سرآشپز ، ولی دادن این ستاره ها به خاطر وجود یه سرآشپز مجرب بود و اون سرآشپز به هر رستورانی که می رفت ستاره هاش رو هم با خودش می برد و الآن رستوران هتل کالیفرنیا به خاطر حضور چان سه ستاره محسوب می شد و کیفیت غذاهاش در درجه ی استثنایی بودن .

.• 𝙃𝙤𝙩𝙚𝙡 𝘾𝙖𝙡𝙞𝙛𝙤𝙧𝙣𝙞𝙖 •.Where stories live. Discover now