🎠پارت چهل و نهم🎠

2.4K 517 99
                                    

بکهیون ناله ای کرد و دستش رو روی میز گذاشت و سرش رو روی دستش گذاشت ... چشماش از شدت خستگی می سوختن و بند اول انگشت هاش رو به خاطر نوشتن زیاد حس نمی کرد ... یک عالمه کار تلنبار شده داشت و حالا که اوایل نوامبر بود و تقریبا دو ماه به پایان سال 2018 مونده بود ، داشت خودشو با کار خفه می کرد .

گوشیش رو برداشت و با لبخند کم جونی نگاهی به سلفی خودش و چانیول انداخت که یک ماه و نیم پیش تو ساحل جنوبی میامی انداخته بودن .

با صدای ضربه ای که به در اتاقش خورد ، ناله ی آروم دیگه ای از روی خستگی کرد و گفت : بفرمایید ...

در اتاقش باز شد و سارا با یه برگه تو دستش اومد داخل و گفت : قربان از مرکز همایش های بین المللی هتل داری تماس گرفتن و گفتن براتون یه ایمیل ارسال کردن و خواستن که چکش کنید ...

بکهیون با کنجکاوی ابرو بالا انداخت و عینک طلاییش رو به چشم زد و وارد inbox ایمیلش شد ... به سرعت متن رو خوند و بدون این که نگاهش رو از مانیتور بگیره ، گفت : قراره یه نمایشگاه توی سان فرانسیسکو برگزار کنن برای خرید وسایل و تزیینات مخصوص هتل برای کریسمس ... یه سری چیزا رو هم به عنوان خدمات رستوران برای مسافرای ایام تعطیل سال نو می فروشن ...

چند ثانیه فکر کرد و در حالی که به سارا نگاه می کرد ، گفت : آخر ساله و من کلی کار روی سرم ریخته ... فرصت نمی کنم خودم برم . باید چی کار کنم ؟

_ به نظر نمیاد اون قدرا چیز مهمی باشه ... می تونین کسی رو به جای خودتون بفرستین .

بکهیون چند لحظه فکر کرد و آروم گفت : همین کارو می کنم ...

سارا سر تکون داد و از اتاق خارج شد ... بکهیون کاغذها و اسناد روی میزش رو مرتب کرد و بعد از برداشتن کتش از اتاق خارج شد و به سمت سالن کنفرانس رفت که قرار بود اون جا جلسه ی ماهانه شون برگزار بشه .

جلسه با حضور مدیرهای داخلی هتل و کادر رستوران که چانیول هم شاملشون بود و سهام دارها و بقیه ی افراد برگزار شد ... در مورد چیزای مختلف بحث کردن و به نتایج مثبتی رسیدن .

تا این که بحث به این جا رسید که به عنوان زیر مجموعه ی رستوران اصلی هتل ، واحد هایی هم احداث بشه که در اون ها غذاهای قاره های مختلف به صورت اختصاصی سرو بشه .

چانیول حین توضیح فردی که داشت این پیشنهاد رو ارائه می کرد ، ابروهاش رو در هم کشیده بود و دست به سینه به حرف های اون شخص گوش می داد و فقط دلش می خواست بدونه کدوم احمقی این پیشنهاد رو داده .

وجود زیر مجموعه برای آشپزخونه ی اصلی اونم تو همین هتل ، هم بار کاری چانیول رو چند برابر می کرد هم به صرفه نبود ... درسته چانیول پخت انواع غذاها از اکثر ملل جهان رو بلد بود اما تو این چند سالی که کار کرده بود واقعا افراد کمی رو دیده بود که مثلا به غذاهای قاره ی آفریقا علاقه داشته باشن .

.• 𝙃𝙤𝙩𝙚𝙡 𝘾𝙖𝙡𝙞𝙛𝙤𝙧𝙣𝙞𝙖 •.Where stories live. Discover now