ওPart 33ও

1.1K 200 113
                                    

۴۸۰۰ کلمه🙊

با اختلاف این طولانی ترین پارتیه که تا الان اپ کردم😂💜

عکس بالا هم ببینید. جاییه که باهم رفتن😊
______

ووشیان معمولا کارهایی که هر روز به عهده اش میذاشتن‌رو خیلی زود تموم میکرد و وقتی مطمئن میشد برنامه اون روز جیانگ چنگ هم از هر چیزی به جز یه پروژه جهنمی پر شده به طبقه هفت میرفت.

با خودش میگفت این تنها دلیلیه که تا اون لحظه اسمشو لو نداده. جیانگ چنگ هیچ حرکت مشکوکی انجام نمیداد و این موضوع ووشیان رو به شک انداخته بود. واقعا جیانگ چنگ پشت این ماجرا بود؟

ون چینگ مجبور بود بخاطر ماموریتش مدام به زمین سفر کنه و ون نینگ رو تنها بزاره. هر چند ون نینگ فقط برای مدت کوتاهی تنها میموند.

با وجود وقفه ای که بین کلمات ون نینگ پیش میومد و ووشیان مجبور میشد صبر کنه، احساس ناراحتی یا بی حوصلگی نداشت. کاملا برعکس، از این که با اون پسر وقت میگذروند لذت میبرد.

بعضی روزها بدن ون نینگ ضعیف تر میشد. ووشیان با حوصله پیشش مینشست. غذایی که براش تهیه شده بود رو بهش میداد. خاطره های خنده دار از ماموریت هاش رو تعریف میکرد و ون نینگ رو به خنده مینداخت.

روزایی که ون نینگ وضعیت بهتری داشت با ووشیان همراهی میکرد. اون موقع ووشیان تقریبا تنها صحبت کننده نبود و حتی مساحت کوتاهیو با همدیگه قدم میزدن.

ون چینگ از اینکه میدید ون نینگ هم از بودن کنار ووشیان لذت میبره و مثل قبل گرفته نیست، با خیال راحت‌تری به ماموریت و مبارزه اش با هوایسانگ میرسید.

ووشیان سعی کرده بود غیر مستقیم ون چینگ رو از پیروزی منصرف کنه. ولی اون ون چینگ بود. شکست براش معنایی نداشت و از اونجایی که مبارزشون انقدر طول کشیده بود نشون میداد هوایسانگ هم قصد عقب نشینی نداره.

دوستیش با این خواهر و برادر یه مزیت دیگه هم داشت. دیگه نیازی نبود شب هایی که به مقصد گوسو اتاقش رو ترک میکرد جواب پس بده کجا میره.

برخلاف رفتنش به زمین که یانلی رو ناراحت میکرد مشکلی با گشتن ووشیان تو طبقه های مختلف جهنم وجود نداشت.

دو خاندان یونمنگ و ون روابط خوبی داشتن در نتیجه ون چینگ به یانلی گفته بود گاهی وقتا ووشیان شب ها پیش ون نینگ میمونه و این موضوع برای هر دو نفر خوش ایند بود.

برای یانلی چون ووشیان دیگه مثل قبل، هر چند به ظاهر، به جیانگ چنگ گیر نمیداد و بهونه زمین نمیگرفت و برای ون چینگ، چی بهتر از اینکه ووشیان مرتب خبر میاورد همه چیز خوب پیش میره و منتظر فرصت مناسبه؟

امار گوسو رفتناشو داشت. تو چند ماه گذشته ووشیان به طور منظم اخر هفته هاشو تو گوسو میگذروند و از اون جایی که تا الان برای بار دوم لو نرفته بود فقط یه معنی میداد.

Tears Of An Angel ♡.Where stories live. Discover now