Chapter 21

Enjoy❤️
Vote and Comment ✨

Continuation

🔷🔹Klaus's Pov🔹🔷
Thursday, 5:20 pm

"From when yuh nuh come link mi yuh inna things" Bubbles rubs her hand against my arm.

I shrug her hand off knowing that Zambia probably inside a watch and mi nuh want it to be a case where she feels as if mi a tek har fi joke.

"Mi see yuh new thing, how long deh one deh ago last before you coming running back" I look down at her small figure.

She's a short, pretty dark skin girl with a big bumpa behind a har. Gyal sexy like. But she just dunce and act fool.

"Mi ago go up the road bubbles will link yuh lata" Pookie her friend says.

All Pookie a the next one just as Dunce and fool as har friend see the reason why them par apart from chat people business.

When it comes to knowing people business and deh wit people man yuh can link Pookie and Bubbles.

"A mi woman mind how yuh a chat bout har" I look straight into her eyes making sure that she knows that I am serious and nuh joke thing mi deh pon.

"Alright, anyting yuh seh" she goes to walk off and I grab har hand.

Mi have someting important fi ask har and mi know she will know that answer to mi question.

"Wah gwaan dung a Denham Town?" she looks at me and then makes space between us.

She seems to start to get tense and a right dehso she give weh har self.

"No know enuh" she doesn't look at me when she answers something she does when she's laying.

Mi know har from primary school days suh mi can pick up when she a lie and know things.

"Moya nuh tell mi nuh lie, mi know yuh know suh just talk and nuh mek things hard fi yuhself".

I walk to the truck and lean up against it waiting for her to tell me everything she knows.

She became the badman dem gyal afta wi leff suh mi know anyting weh affi deal wit bad man she know bout.

"Klaus yuh know mi cah tell yuh weh mi know" she pleads.

"Mi just caah tell yuh, mi know a far wi a come from but yuh only talk up to mi or see mi when yuh waah something and mi nah go lose mi life ova a man weh nuh waah mi"

I look her up and down mi know har weak spot and mi know weh can mek she chat fast without even doing nothing.

"Weh Aria deh?" Her eyes widened at my question.

I fold my arms leaning more onto the truck to hear her response.

"Yuh wouldn't dare Klaus" tears comes to her eyes as she gives me a pleading look.

"Mi neva seh mi did ago do nothing mi just ask yuh a simple question?"

"Mi ago tell yuh weh mi know and it may not be much as that's all I was able to hear"