FIVE DRAGON

1.3K 95 8
                                    

Please put your earphone for immersive experience

♚♚♚♚♚♚♚

Ikhwan berjalan selamba di satu kawasan tanah lapang,sambil wajahnya yang acuh tak acuh. Belakang kepala digaru dan menghela nafas perlahan,di hadapannya puluhan juta demon merenungnya.

Sedikit demi sedikit rambutnya berubah merah,anak matanya menyala merah darah dan tersenyum simpul. Farhan dan Amien Khaizo memerhatikan dari jauh,wajah masing-masing serius tanpa satu suara keluar.

Salah satu demon menjerit lantang,Ikhwan yang sedang berjalan ke arah demon yang berpuluh juta jumlahnya. Sebaik satu langkah dibuat,Ikhwan sudah bergerak pantas dan membunuh demon yang menjerit itu.

"Shut up..."

Demon yang lain terkejut dan Ikhwan mendecih,api merah membara dan Ikhwan menghayunkan tangannya.

ZRUOOSSHH...!!!

BOOBOOM!

BOOOMMM!!

IKHWAN mengepalkan penumbuknya dan menumbuk demon yang menghampiri,kemudian dia pusing dan melakukan serangan kaki secara berkombo.

PRAKK!

KRAK!!

KRARARAKK!!!

KRONG!!

"Hmph!...." Sacred Royal Blade diseru dan menghayunkannya,separuh dari seribu lebih demon hancur.

Ikhwan memusingkan beberapa kali pedang gergasi,dia perhatikan lama pedang yang berada dalam pegangan. Masa seperti menjadi perlahan,aura berwarna emas mengalir keluar dari tubuh sang raja naga.

Farhan dan Amien Khaizo berpandangan,Ikhwan menghayunkan pedangnya. Satu persatu demon disembelih tanpa gagal,satu hayunan seratus demon hancur. Dua kali hayunan dua ratus hancur,semakin lama semakin laju hayunan Ikhwan. Lalu dia melompat secara berpusing,namun dia berhenti dari berpusing kemudian menujah ke tanah.

BRAAMMM!!

KAABOOM!!

TANAH meretak hancur dan Ikhwan memerhatikan sekali lagi pedangnya,apa yang bermain dalam fikiran raja naga pada masa itu?

Ikhwan lantas menghayunkan pedang menetak! Melibas! Setiap demon yang mara,dalam fikiran hanya inginkan kelajuan.

Raja naga merempuh semua batalion demon itu,seperti sesuatu berlaku pada Sacred Royal Blade. Farhan dan Amien Khaizo memerhatikan dari atas gunung yang tinggi,demon tiada perasaan takut dan meluru ke arah Ikhwan secara berkelompok. Ikhwan tidak menunjukkan reaksi dan melibas hancur dengan dua pedang dalam pegangan.

"Sacred Royal Blade...dual sword mode.." Ikhwan berkata sambil menghela nafas panjang.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
TALE OF YOUNG PRINCE : SECOND TRIAL (C)™Where stories live. Discover now