CHAPTER 91 : WAR IN THE CITY

750 90 29
                                    


Alif berlaga senjata dengan Rowan,mereka bertarung dengan sengit sekali. Mereka bergerak pantas umpama kilat,tongkat dihayun oleh Alif dan pedang panjang dilibas oleh Rowan.

Merek berlawan secara bergerak dengan laju sekali,Alif menangkis serangan Rowan dan hujung tongkatnya ditujah tepat ke perut Rowan. Senak yang teramat sakit terasa,sebelum Rowan tercampak merempuh dinding berterusan.

"Wow... Aku harap bangunan tak runtuh.." kata Alif bersiul.

"SIAL!!..." Rowan bangkit semula,lalu meluru ke arah Alif dengan pantas.

"Ouhoo...hidup lagi!" Alif berkata sambil melakukan provokasi.

Alif dan Rowan bertempur di kawasan tengah-tengah bandar,mujurlah orang awam berjaya dipindahkan ke tempat yang selamat. Alif memusingkan tongkatnya dan dagu Rowan di sebalik zirah,terkena dan membuatkan Rowan mendongak. Rowan mengetap gigi kegeraman,lantas dia menghayunkan sepakan kaki.

DUUUSSH!!

Tepat mengenai mula Alif dan terpelanting jauh,Alif menghempas dinding berhampiran. Namun Alif sekadar tersengih,Rowan sememangnya handal bertarung biarpun dalam keadaan terdesak.

"Not bad at all!!" Alif menjerit teruja dan Rowan menggenggam erat pedangnya.

Rowan meluru ke arah Alif dengan pantas,manakala Alif tersengih menunggu kemaraan Rowan itu. Mereka bertempur dengan dahsyat,seluruh kawasan bergegar dan dinding bangunan yang elok mula merekah.

PRAKK!!

KTANG!!

PAKK!!

Alif merendahkan badannya dan libasan Rowan tersasar,nafas ditarik dan tangan yang memegang tongkat dikuatkan genggamannya. Rowan menyedari dia telah masuk perangkap,Alif melepaskan pukulan tongkat berkombo.

"OREAH!! ORA!! ORA!!" Alif melancarkan serangan tanpa henti.

DUSH!

DUSH!!

DUUUSSH!!!

Wild Gunz terseret ke belakang,hembusan asap rokok dilepaskan. Topi dibetulkan sedikit kemudian memandang ke arah gadis di hadapannya,Aurora memegang erat lembingnya dan Altera dengan pedang hitam sedikit kemerahan.

"Nampaknya aku dah lama sangat main-main..." ujar Wild Gunz merapatkan kedua pucuk pistol miliknya.

"Armor mode..."

Seluruh penampilan Wild Gunz telah berubah,dia tidak lagi memegang pistol tetapi sebilah pedang besar dan sebilah pedang pendek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Seluruh penampilan Wild Gunz telah berubah,dia tidak lagi memegang pistol tetapi sebilah pedang besar dan sebilah pedang pendek.

"Dia nampak lain..." ujar Altera.

"Jaga-jaga!" Aurora memberikan amaran.

Wild Gunz meluru ke arah mereka dengan gerakan kilat,Aurora dan Altera terkejut sebelum mereka tercampak ke arah yang berbeza. Namun Aurora mampu mengimbangi tubuhnya,lantas dia terus kembali meluru ke arah Wild Gunz.

CHRONICLES KAISER THREE : THE NEW LIGHT (C)™Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz