55

633 106 15
                                    

“Apa maksud kau, yang kau akan terjatuh, Shin?”

Aku mendiamkan diri, sambil aku menggenggam erat jari jemari aku di bawah meja.

“Shin, aku tanya ni. Apa maksudnya? Jatuh kenapa?”

Aku menarik nafas dalam, lalu menghelanya perlahan-lahan. “Saya cuma takut, saya akan terjatuh hati pada awak. Sedangkan saya tahu, yang perkahwinan kita ini cuma untuk tempoh setahun sahaja.”

“Shin..” Aku rasa bulu roma aku menegak bila Chanyeol menyebut nama aku. Aku amat takutkan reaksinya yang mungkin sahaja akan melenting, atau memarahi aku kerana berperasaan sebegitu. Sudah terang lagi bersuluh, yang dia cuma mahu bertanggungjawab ke atas aku, dan cuma mahukan anak ini. Tidak lebih dari itu.

Aku pula, menaruh harapan yang tinggi.

“Kalau begitu, apa salahnya kalau kau dan aku, belajar untuk membuka hati masing-masing. Kita berdua sudah pernah rasakan dilukai, apa salahnya kalau kita mencuba untuk menerima cinta yang baharu, kan?”

Oh.

Aku bermimpikah ini?

*****

(Huwaaa maaf, harini baru spam update. Ceh apalah aku ni, janji tak serupa bikin kan? Kecam aku beramai-ramai LOL XD. Apapun hope enjoy untuk up kalini. Srsly, tengok part aku tu kan, rasa tak sampai hati pulak nak lukakan hati korang hahahahhahahahahahahhahaha joke :3 Lastly, tyouuuuuuuuu so much for 1k votes, jujur aku tak expect yang vote akan cecah angka 1k seawal ini. Masehhhhhh sesangat. Sayang korang ketat-ketat.)

Muahhhhhhh (´∀`)♡

woly ♥

One Year Marriage ✔Where stories live. Discover now